سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

احیاء و نیایش هزاران عاشق روزه‌دار لارستانی در شب ۲۱ ماه رمضان

  مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور مردم ولایتمدار و سوگواران مولای متقیان امام علی (ع) در نقاط مختلف لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد…

 

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور مردم ولایتمدار و سوگواران مولای متقیان امام علی (ع) در نقاط مختلف لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، لیالی قدر را می‌توان تلنگری مهم برای بازگشت به معراج یا بندگی و بخشش دانست، زیرا دل انسان در این شب‌ها به سوی خداوند پر کشیده و خود واقعی را در معنویت جستجو می‌کند.

شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب تقدیر امور سال می‌شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در این شب به اذن پروردگار به زمین نازل می‌شوند و به خدمت امام زمان (ع) مشرّف می‌شوند و آنچه برای هرکس مقدّر شده است بر امام زمان (عج) عرضه می‌کنند.

مردم مومن و خداجو‌ی لارستان در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان و شهادت امیر مومنان (ع) با حضور گسترده و پرشور در حرم مطهر امامزادگان، بقاع متبرکه، مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و گلزار‌های شهدا گرد هم جمع آمدند و قرآن بر سر گرفتند و از خدای متعال طلب آمرزش کردند.

مراسم شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و احیاء دومین شب قدر با حضور قشر‌های مختلف مردم برگزار و روزه داران، مومنان و دوستداران اهل بیت (ع) در فضایی سرشار از معنویت، دعای پرفیض جوشن کبیر را زمزمه، و با ندای العفو العفو با چشمانی اشک‌بار تا به سحر به درگاه خداوند برگزار شد.

برخی از مردم و خانواده‌ها نیز به دلیل وجود بیمار و کهولت سن در خانه‌های خود یا حضور در محل کار نظیر کادر درمان، آتش‌نشانان، نیروهای نظامی و غیره همراه با برنامه‌های مجازی و تلویزیون شب قدر را احیاء و با خدای خود به راز و نیاز پرداختند و با به سر گرفتن قرآن و زمزمه “بک یا الله” سعادت و عاقبت بخیری را از خدای متعال آرزو کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین