جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دعوت گروه «طاها» لارستان به برنامه موسیقی محور تلویزیون+تصاویر

فرماندار ويژه لارستـان از نزدیک با عوامل و اعضاى گروه هنرى طاها لارستـان دیدار کرد. به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان به همراه مسئولين ادارات به مجموعه فرهنگى هنرى طاها…

فرماندار ويژه لارستـان از نزدیک با عوامل و اعضاى گروه هنرى طاها لارستـان دیدار کرد.

به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان به همراه مسئولين ادارات به مجموعه فرهنگى هنرى طاها لارستـان رفت و با اعضاى اين گروه ديدار كرد .

در ابتدا وى با حضور در محل دفتر گروه و نشست با عوامل اين مجموعه در جريان پروژه هاى توليدى ، دستاورد هاى كسب شده در كشور و نماهنگ هاى توليد شده از سوى اين گروه هنرى قرار گرفت .

وى ضمن تبريك به احسان تابنده مدير گروه فرهنگى هنرى طاها لارستـان كه اخيرا به عنوان چهره شاخص هنرى استان فارس در سال ١٤٠١ معرفى شده بود ، از فعاليت چشمگير فعاليت هاى فرهنگى و هنرى اين گروه در سطوح كشورى تقدير كرد .

ساخت سيزده نماهنگ تلويزيونى جهت رسانه ملى، برگزيده شدن در بخش ايده ى جشنواره ملى و بين المللى سرود فجر ، كسب مقام اول در بخش توليدات نماهنگ جشنواره ملى مدرسه عشق، برگزيده شدن در رويداد روايت سرباز جايزه هنرى بنياد رودكى ، معرفى مدير اين گروه هنرى به عنوان شخصيت شاخص هنرى و فرهنگى سال ٩٨ در كشور و حضور در برنامه زنده سروقامتان از شبكه دو سيما ، شش سال اجراى هنرمندان گروه هنرى طاها لارستـان در صحن و سراى حرم مطهر رضوى در دهه ى كرامت ، برگزارى پنج دوره جشنواره هنرهاى آوايى در سطوح مختلف شهرستانى و استانى، همكارى گسترده با خانه موسيقى بسيج كشور ، مركز موسيقى صدا و سيماى جمهورى اسلامى ايران ، مجموعه نهضت وابسته به سازمان تبليغات ، ماوا ، دفتر موسيقى و سرود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى در بخش توليدات سرود و نماهنگ ، اجراهاى متعدد گروه سرود طاها لارستان به صورت زنده از شبكه هاى تلويزيونى و … بخشى از فعاليت هاى مجموعه فرهنگى و هنرى طاها لارستـان بود كه در اين سالها صورت گرفته است.

گروه طاها لارستـان اين روزها در حال آماده شدن جهت شركت در برنامه تلويزيونى هماهنگ است كه بزودى از رسانه ملى پخش خواهد شد .

برنامه تلويزيونى هماهنگ شبيه برنامه هاى توليدى عصر جديد ، حسينيه معلى ، محفل و … هست كه دريچه اى جديد به حوزه موسيقى و سرود كشور است و اين گروه هنرى با اعضاى نوجوان خود در اين برنامه حضور دارد .

«همآهنگ» برنامه ای با هدف استعدادیابی و ارتقای سطح کیفی تولیدات سرود در کشور است که طرح و پژوهش آن از زمستان سال ۱۳۹۹ و پیش تولید رسمی آن از زمستان ۱۴۰۰ آغاز شده است.

بر این اساس در یک‌سال‌ونیم گذشته گروه‌های سرود در کشور شناسایی و بیش از ۸۰۰ گروه سرود پس از دریافت آثار ارزیابی شدند که در نهایت گروه‌های برگزیده در سراسر کشور برای مرحله مقدماتی انتخاب شدند و رقابت خود را در قالب کارناوال کشوری در چند استان آغاز کردند.

گروه‌های برتر مرحله مقدماتی، مجوز حضور در برنامه اصلی که با حضور اساتید حوزه شعر، موسیقی، خوانندگی، نمایش و… در استودیو همآهنگ برگزار می‌شود را کسب کردند و در این مرحله به شکلی متفاوت به رقابت خواهند پرداخت.

فرماندار ويژه لارستـان در ادامه به محل تمرين اين گروه رفت و از نزديك به ديدن اجراى نوجوانان هنرمند نشست و از زحمات آنها تقدير كرد.

  

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین