دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اعزام ۵ مربی سرود مساجد جنوب فارس به دوره آموزشی مازندران

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از اعزام پنج نفر از مدیران منتخب گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس برای شرکت در دوره آموزشی به استان…

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از اعزام پنج نفر از مدیران منتخب گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس برای شرکت در دوره آموزشی به استان مازندران خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی‌ هنری مساجد جنوب فارس، محمدابراهیم اخوت با اعلام این خبر افزود: این مربیان به مدت پنج روز در دوره آموزشی طرح هوای تازه که از ١٣ تا ١٧ مردادماه جاری در اردوگاه خرماکلا (استان مازندران) در حال برگزاری است، حضور دارند.

وی شناسایی و استعدادیابی، ساماندهی و رسمیت‌بخشی، تولید اثر، ایجاد فضای رقابتی و شبکه‌سازی را از اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد و گفت: مربیان گروه‌های سرود امام جعفرصادق(ع)، آدینه، شهدای لارستان و امام محمدباقر(ع) بیرم در این دوره شرکت دارند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب با اشاره به نحوه انتخاب مدیران منتخب گروه‌های سرود گفت: با ارزیابی‌هایی که از فعالیت‌های مربیان گروه سرود کانون‌ها طی یک سال اخیر صورت‌گرفته است، انتخاب شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین