پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آرد، گاز و ارتقاء؛ سرفصل‌های پیگیری فرماندار لارستان در مرکز استان

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان با سفر به شیراز و دیدار با مسئولان، مباحث مختلفی را مطرح و پیگیری کرد. افزایش سهمیه آرد شهرستان لارستان به گزارش میلاد…

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان با سفر به شیراز و دیدار با مسئولان، مباحث مختلفی را مطرح و پیگیری کرد.

افزایش سهمیه آرد شهرستان لارستان

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با مهدی جمالی مدیر کل غله وخدمات بازرگانی استان فارس در مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار ویژه لارستان با مدیر کل غله وخدمات بازرگانی استان فارس در شیراز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با مهدی جمالی مدیر کل غله وخدمات بازرگانی استان فارس در مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که سمیعی رییس اداره غله وخدمات بازرگانی شهرستان، داریوش الهامیان دهیار روستای چاه نهر، روح الله باقریه کارشناس فرمانداری و یونس بیابانی نیز حضور داشت، فرماندار مشکلات بعضی از واحدهای نانوایی شهرستان بخصوص واحد های تولیدی نان سنتی مطرح کرد و خواستار افزایش سهمیه آرد مصرفی برای شهرستان بزرگ لارستان شد.

در ادامه دکتر جمالی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان فارس هم قول مساعد داد که موارد مطرح شده از سوی فرماندار را پیگیری و سهمیه آرد نانواییها بخصوص واحد تولیدی نان های سنتی را افزیش دهد.

 

تسریع در گازرسانی به بخش بنارویه لارستان

فرماندار ویژه لارستان با مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در شیراز دیدار کرد.

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با دکتر علی اکبر میدان شاهی مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که محمد مهدی ظریف بخشدار بنارویه، محمد حسین اعتمادپور رییس شرکت گاز لارستان و امید کریمی خشنود و سعید پریوار رییس و نائب رییس شورای اسلامی شهر بنارویه نیز حضور داشتند، فرماندار خواستار تسریع در تزریق گاز خط انتقال جویم بنارویه، تکمیل پروژه گازرسانی به بنارویه و پیگیری گازرسانی به دهستان درز و سایبان، زاهد محمود و هرمود بخش مرکزی لارستان شد.

در ادامه مدیر عامل شرکت گاز استان فارس هم قول مساعد داد که موارد مطرح شده از سوی فرماندار را در سریع ترین زمان ممکن پیگیری کند.

 

تقاضای شبانه روزی شدن اورژانس اجتماعی لارستان

فرماندار ویژه لارستان با مدیر کل بهزیستی استان فارس در شیراز دیدار کرد.

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با دکتر محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی استان فارس در مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که محمد مهدی ظریف بخشدار بنارویه، سعید حاجی حسینی رییس اداره بهزیستی لارستان و امید کریمی خشنود و سعید پریوار رییس و نائب رییس شورای اسلامی شهر بنارویه نیز حضور داشتند، در خصوص ارتقاء اورژانس اجتماعی شهرستان از سطح ۳ به سطح ۲(شبانه روزی شدن)،تامین اعتبار برای تکمیل و تجهیز ساختمان در حال احداث نمایندگی شهر بنارویه و تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه ۱۴ واحدی مسکن خانواده های دارای ۲ فرزند معلول و بیشتر بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه مدیر کل بهزیستی استان فارس هم قول مساعد داد که موارد مطرح شده از سوی فرماندار را در سریع ترین زمان ممکن پیگیری کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “آرد، گاز و ارتقاء؛ سرفصل‌های پیگیری فرماندار لارستان در مرکز استان”

  1. از مسولین در منطقه گفت:

    فرمانداران اوز وگراش. از آقای فرماندار. لار. تاسی وتقلید. کنند بندگان خدا در فرمانداری های شهرستان مربوطه آرام هستند

  2. ناشناس گفت:

    جناب فرماندار چندین نوبت با مقامات وزارت امور خارجه دیدار داشتن و در خصوص ابلاغ چارت سازمانی نمایندگی وزارت امورخارجه در لارستان گفتگو داشتن . نتیجه این بازدیدها به کجا رسید؟!!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین