جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

رونمایی از ۱۶ کتاب تازه تألیف نویسندگان لارستان، اوز و جویم+تصاویر

  آیین رونمایی از ۱۶ کتاب از آثار نویسندگان لارستان، اوز و جویم با حضور مدیرکل صدا و سیما مرکز فارس در شهر لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان،‌…

 

آیین رونمایی از ۱۶ کتاب از آثار نویسندگان لارستان، اوز و جویم با حضور مدیرکل صدا و سیما مرکز فارس در شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان،‌ در آیینی ۱۶ کتاب از آثار نویسندگان لارستان، اوز و جویم تحت عنوان ویژه برنامه تجلی همدلی، با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان فارس، فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه لار، راشد انصاری از نویسندگان مطرح کشور در زمینه طنز، در سالن برج علم و فن آوری شهر لار رونمایی شد.

در این مراسم مدیرکل صدا و سیمای استان فارس در سخنانی با بیان اینکه کتاب رسانه نخبگان است و این رسانه به انسانها ذهن عمیق و فکر فرهیخته می دهد، اظهار داشت: انسان در مواجهه با هر رسانه در باب طرز تفکر یک انسان دیگر خواهد شد.

پهلوان با اشاره به اینکه انسانی که اهل رادیو است، انسانی که رسانه غالب ذهن او تلویزیون است با انسانی که در ذهن او رسانه غالب کتاب است، این انسانها با هم فرق دارند، افزود: انسانی که اهل کتاب است قواعد و قوانین دنیای درون او و ادراک جهان شناختی او متفاوت است، اگرچه انسان ها در ظاهر مثل هم هستند اما هویت معرفتی و معرفت شناسی آنها متفاوت است.

وی با اذعان به اینکه براساس همین هویت شناسی، اگر کسی اهل رسانه مثل رادیو باشد این انسان ذهن خلاق و آفرینشگر و هنرمندی دارد، تصریح کرد: کسی که اهل کتاب است انسانی فرهیخته، نخبه و دارای تفکر تحلیلی است.

این مسوول با بیان اینکه جامعه اگر بخواهد افرادی داشته باشد که تحلیل گر بوده و اسیر دست امواج نباشد، باید اهل کتاب باشد، خاطر نشان کرد: فارس از دیرباز تاکنون دیار اندیشه و پرورشگاه اندیشه ورزان و مهد نخبگان علمی و هنری بوده است.

مدیرکل صدا و سیما مرکز فارس اضافه کرد: لارستان در طول تاریخ مهد اندیشمندان بزرگ آزاد اندیش بوده است.

در ادامه معاون مدیرکل و رییس اداره کتابخانه های عمومی لارستان نیز دو خبر خوش برای جمعیت اهل قلم خطه لارستان داشت و گفت: در سال جدید کارتابل های آموزش نویسندگی با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری را خواهیم داشت.

معتمدیان از راه اندازی صندوق حمایت از نویسندگان خطه لارستان خبر داد و افزود: انجمن نویسندگان به زودی تشکیل می‌شود و از آثار نویسندهها حمایت جدی خواهد شد.

در این مراسم از آثار فاطمه کامجو با کتاب کم توانی ناتوانی نیست، مرضیه زارع با کتاب آموزش ریاضی با بازی، ویژه کودکان کم توان ذهنی، فاطمه ظریف پور با کتابهای ی مثل یلدا و این دیگر خواب نیست، راشد انصاری با کتاب منثوریات، نعمت الله انداچه اهل اوز با کتاب های کوچه های شهر آشنا و چمدان نامه ها، رضا رحیمی از جویم با کتاب های آیین نامه تاسیس ارائه خدمات و اداره دارو خانه ها، توی بورس باش، شرف نامه، سیاست های کلی سلامت، صدف مرزبان با کتاب نور در جیزه، سمیه غلامی با کتاب روش نوین یادگیری املای کلمات با استفاده از تکنیک تصویر سازی، هدی نخبه الفقهایی با کتاب تحلیل و کنترل سیستم های دینامیکی چند متغیره خطی، فرشته بیضایی با کتاب گُلار زنگی و هفت دخترون، رونمایی شد.

خبرنگار و عکاس: سحر طاهری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رونمایی از ۱۶ کتاب تازه تألیف نویسندگان لارستان، اوز و جویم+تصاویر”

  1. ناشناس گفت:

    کتاب گَلازنگی و هفت دختران صحیح است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین