شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

اختصاص مبلغ ۵ میلیارد تومان جهت تکمیل کتابخانه مرکزی لارستان

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی لارستان گفت: هم اکنون مبلغ ۵ میلیارد تومان جهت تکمیل کتابخانه مرکزی لارستان اخذ شده که در اختیار اداره کل راه و شهرسازی است و امیدواریم…

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی لارستان گفت: هم اکنون مبلغ ۵ میلیارد تومان جهت تکمیل کتابخانه مرکزی لارستان اخذ شده که در اختیار اداره کل راه و شهرسازی است و امیدواریم با شروع بکار مجددی که صورت گرفته این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار، نشست اصحاب خبری و جمعی از مسئولان ادارات در محل سالن کنفرانس فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این نشست رییس اداره کتابخانه‌های عمومی لارستان نیز در سخنانی با بیان اینکه یکی از مواردی که بارها مطرح شده و اداره کتابخانه های لارستان مورد خطاب قرار می گیرد بحث افتتاح کتابخانه مرکزی لارستان است که باید گفت اداره کتابخانه ها متولی تجهیز و تامین نیرو برای این مکان است، اظهارات داشت: ساخت و اتمام پروژه کتابخانه مرکزی لارستان با اداره کل راه و شهرسازی لارستان است.

محمدمهدی معتمدیان با اشاره به اینکه در واقع وظیفه ما تامین نیرو و تجهیز کتابخانه مرکزی پس از ساخت خواهد بود، افزود: هم اکنون مبلغ ۵ میلیارد تومان جهت تکمیل کتابخانه مرکزی لارستان اخذ شده که در اختیار اداره کل راه و شهرسازی است و امیدواریم با شروع بکار مجددی که صورت گرفته این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی از اختصاص مبلغ یک و نیم میلیارد تومان جهت کتابخانه بنارویه و ۴۵۰ میلیون تومان جهت تعمیر و تجهیز کتابخانه ها خبر داد و اضافه کرد: مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان جهت نگهداری نسخ خطی قدیمی در موزه حسینیه اعظم لار در نظر گرفته شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اختصاص مبلغ ۵ میلیارد تومان جهت تکمیل کتابخانه مرکزی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    ايا در اين شهر كسي هست كه بگويدهزينه ساخت كتابخانه لار تابحال چقدر بوده ودر چه زماني وبا چه مبلغي به اتمام ميرسد؟!!؟ روزنامه ميلاد اگر به وظيفه قانوني خود عمل مي كنيد لطفا حداقل اين كار براي مردم پيگيري و اطلاع رساني كنيد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین