شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

اتمام پروژه کتابخانه عمومی لارستان با پیشرفت فیزیکی بالا در سال جاری اولویت دولت است

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه فارس به تشریح وضعیت ۳۳ پروژه کتابخانه ای در حال ساخت و اعتبارات مورد نیاز کتابخانه…

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه فارس به تشریح وضعیت ۳۳ پروژه کتابخانه ای در حال ساخت و اعتبارات مورد نیاز کتابخانه های عمومی پرداخت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، محمدحسین فیروزی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس در راستای برنامه ریزی برای پروژه های کتابخانه ای در استان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس در این نشست با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۳ پروژه کتابخانه ای در استان فارس در دست ساخت است، گفت: از این میان ۱۲ پروژه با پیشرفت فیزکی بیش از ۵۰ درصد است که اولویت ما اتمام و بهره برداری از این پروژه ها است.

محمدحسین فیروزی خاطرنشان کرد: کتابخانه مرکزی شیراز، کتابخانه مرکزی لارستان و کتابخانه شماره دو داراب‌ سه پروژه بسیار مهم کتابخانه های عمومی است. اعتبار ساخت کتابخانه مرکزی در سفر آتی رئیس جهمور پیگیری خواهد شد. دو پروژه دیگر نیز در صورت اتمام، به سرعت تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس تکمیل اتمام بازسازی کتابخانه عمومی شهید دستغیب شیراز و بازگشایی این کتابخانه و راه اندازی کتابخانه های سیار را نیز از برنامه های کتابخانه عمومی فارس در در سال جاری توصیف کرد.

احمدعلی افکاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس نیز در این دیدار عنوان کرد: به دلیل تاکید دولت بر اتمام پروژه ها، در سال جاری اعتبارات را بر تکمیل پروژه ها گذاشتیم و در ابتدا پروژه های بالای ۷۰ درصد و سپس پروژه های بالای ۵۰ درصد به اتمام خواهند رسید.

وی با بیان اینکه برای تجهیز کتابخانه ها از محل اعتبارات نفت و گاز برای تجهیز کتابخانه ها اقدام شود، گفت: ‌پیش بینی تجهیزات کتابخانه ها در هر شهرستان باید آماده و برای تامین اعتبارات در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات به صورت خرد کارگشا نیست؛ باید به برنامه ریزی منظم برای سال ۱۴۰۲ برسیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اتمام پروژه کتابخانه عمومی لارستان با پیشرفت فیزیکی بالا در سال جاری اولویت دولت است”

  1. ناشناس گفت:

    كتابخانه مركزي لار از جمله كتابخانه هاي بزرگ دنياست كه حالا حالا ساختمان ان تمام شدني نيست. تمامي مسولين استان و شهرستان سال گذشته گفتند تا پايان امسال ساختمان كتابخانه به بهربرداري ميرسد.براي اطلاع مردم لار ولارستان كتابخانه لار حدود ١٥ سال در حال ساخت ميباشد.زمين كتابخانه از طرف شهرداري واگذار شده است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین