جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

گسترش رشته‌های پزشکی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: این دانشگاه گسترش رشته‌های علوم پزشکی را در دستور کار خود قرار داده و امروز دانشکده پیراپزشکی که رشته‌های مامایی و…

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: این دانشگاه گسترش رشته‌های علوم پزشکی را در دستور کار خود قرار داده و امروز دانشکده پیراپزشکی که رشته‌های مامایی و پرستاری این دانشگاه در آن واقع است از امکانات سخت‌افزاری قابل قبولی مانند آزمایشگاه‌های تخصصی برخوردار است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، جشن روز جهانی مامایی با حضور دانشجویان و استادان این رشته و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در سالن فرهیختگان این دانشگاه برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این مراسم گفت: علم و مهارت دانشجویان می‌تواند ارزشمند‌ترین لحظه زندگی هر خانواده‌ای را به زیباترین شکل ماندگار کرده و این ودیعه الهی را به‌صورت طبیعی به انسان‌ها هدیه کند.

حجت‌الاسلام عبدالله عباسی اضافه کرد: ارتقای سلامت زنان، خانواده‌ها و مادران باردار و نوزادان کشور به ماماها بستگی دارد، ازاین رو حرفه مامایی یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین رشته‌هایی بوده که نیازمند دقت و کسب تجربه علمی فراوان است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با بهره جستن از استادان مجرب و متعهد توانسته ماما‌های پرتوانی را به جامعه پزشکی کشور تحویل دهد که با علم و مهارت خود تلاش می‌کنند در رشد و تعالی جامعه و کشور مثمرثمر باشند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در ادامه توضیح داد: این دانشگاه گسترش رشته‌های علوم پزشکی را در دستور کار خود قرار داده و امروز دانشکده پیراپزشکی که رشته‌های مامایی و پرستاری این دانشگاه در آن واقع است از امکانات سخت‌افزاری قابل قبولی مانند آزمایشگاه‌های تخصصی برخوردار است.

عباسی، توجه به مبانی دینی را کنار تحصیل علم و دانش مهم ارزیابی کرد و افزود: آنچه که امروز کشور ما را بیش از گذشته نیازمند می‌کند، پرورش انسان‌های متخصصین و متعهد به مبانی فکری و اعتقادی دین مبین اسلام است و اگر این امر مهم محقق نشود رشد و پیشرفت کشور به خوبی میسر نخواهد شد.

در ادامه این مراسم لیلا باقری و نسرین سرافراز از استادان و اعضای هیئت علمی رشته مامایی مطالبی را درباره اهمیت این حرفه بیان کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین