جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

متلاشی شدن شرکت هرمی با ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در لارستان

  فرمانده انتظامی لارستان از انهدام باند موسوم به شرکت هرمی بلم با ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ نفر بازداشت شدند. به گزارش…

 

فرمانده انتظامی لارستان از انهدام باند موسوم به شرکت هرمی بلم با ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ نفر بازداشت شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با ارتباط گیری از خارج کشور با شرکت هرمی شبدر چهار برگ (بلم) اقدام به مهره‌گیری و عضو‌یابی به صورت هرمی و خرید و فروش ارز دیجیتال به بهانه افزایش سریع سرمایه از اقشار مختلف مردم کلاهبرداری می‌کنند که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهمان را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی و مواجه شدن با مستندات پلیس به جرم خود مبنی بر ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت بلم اعتراف کردند.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه تا کنون ۴۲ نفر از شکات به مقر انتظامی مراجعه و از این شرکت هرمی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرده‌اند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: خوش باوری و اطلاع نداشتن افراد از جوانب و پیامد‌های عضویت در شرکت‌های هرمی، ایجاد امید کاذب پول‌دار شدن، سطحی نگری افراد جوان و بی تجربه به قضایا و وسوسه زود پولدار شدن از مهم‌ترین علل افزایش فعالیت افراد در این شرکت‌هاست که از عموم مردم تقاضا می‌شود به هشدار‌های پلیس توجه ویژه کنند تا در دام افراد شیاد نیافتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۵:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین