شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

دستگيری یک کلاهبردار اينترنتی با بیش از 30 شاکی در اوز

فرمانده انتظامي استان گفت: فردي كه نيروي شرکتي يكي از بانک‌هاي شهرستان “اوز” بود به بهانه كمك كردن به افراد سالخورده براي انجام عمليات بانكي، مبلغ ۴ ميليارد ريال كلاهبرداري…

فرمانده انتظامي استان گفت: فردي كه نيروي شرکتي يكي از بانک‌هاي شهرستان “اوز” بود به بهانه كمك كردن به افراد سالخورده براي انجام عمليات بانكي، مبلغ ۴ ميليارد ريال كلاهبرداري اينترنتي كرده بود دستگير شد.

به گزارش میلاد لارستان، سردار “رهام‌بخش حبيبي” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: در پي ارجاع بيش از ۳۰ فقره پرونده با موضوع برداشت غير مجاز از افراد سالخورده به صورت اينترنتي، موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارشناسان پليس فتا شهرستان لارستان قرار گرفت.

سردار “حبيبي” افزود: ماموران در اظهارات اوليه از مال باختگان مطلع شدند فردي كه خود از نيروي شرکتي يكي از بانک‌هاي “اوز” بوده است به بهانه كمك كردن به افراد سالخورده در انجام عمليات بانكي، رمز دوم را فعال و از کارت بانکي و کارت شناسايي آنها عکس گرفته و اقدام به خالي كردن حساب آنها مي كرده است.

سردار “حبيبي” تصريح كرد: كارشناسان پليس فتا با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند فرد كلاهبردار را شناسايي و در يك عمليات ضربتي آن را دستگير كنند.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه در بررسي‌‌هاي بيشتر مشخص گرديد متهم بيش از ۳۲ فقره كلاهبرداري انجام داده است، گفت: متهم در بازجويي فني و تخصصي به برداشت ۴ ميليارد ريال كلاهبرداري اقرار كرد.

اين مقام انتظامي با تاكيد بر اينكه متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، به شهروندان توصيه كرد: در زمان مراجعه به دستگاه خودپرداز مراقب اطراف خود باشيد و اعتماد بي مورد به افراد ناشناس و غريبه براي انجام عمليات‌هاي بانكي، زمينه اصلي وقوع بسياري از جرایم مرتبط با سرقت و كلاهبرداري را ايجاد مي كند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین