پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

گزارشی از آخرین جلسه شورای اداری لارستان

آخرین جلسه شورای اداری لارستان در سال جاری به ریاست علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و با حضوردکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و…

آخرین جلسه شورای اداری لارستان در سال جاری به ریاست علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و با حضوردکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد رمضانی امام جمعه موقت لارستان، مسئولین، بخشداران،شهرداران ،رؤسای شوراهای اسلامی شهر و بخش روز شنبه مورخ ۲۲ اسفند ماه ۹۴ بمنظور معارفه حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه جدید لارستان در محل سالن اجتماعات غدیر شهر لار برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حجه الاسلام رمضانی امام جمعه موقت لارستان در سخنان کوتاهی انتصاب امام جمعه ی جدید شهرستان را گرامی داشت و خاطرنشان کرد:جلسه شورای اداری،جلسه ی نظام وحاکمیت است.

وی ادامه داد: در هرشهر دو طیف روحانیت و طبیب وجود دارد که علما و روحانیون روح و طبیبان جسم مردم را نگه می دارند و در کل جامعه ی بدون عالم ادامه ی مسیرش محال است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه جدید لارستان هم بر اهمیت نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده واظهار داشت: راز تداوم انقلاب خون شهداست که از عاشورا تابه امروز ادامه داشته است.

موسوی ادامه داد:این نظام ثمره ی یک مجاهدت عظیم است و مردم ما باتوجه به این که سخنان امام راحل را مطابق با خواسته های خود یافتند حاضرشدند چنین هزینه ی گزافی که نثار خون فرزندانشان بود را بپردازند. امام جمعه لارستان ضمن تاکید براین موضوع که وظیفه مردم ومسئولین وفاداری به ولایت فقیه می باشد راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران قدرشناسی مردم عنوان کرد و ادامه داد: تازمانی که قدر این نعمت را بدانیم این نظام پایدار خواهد ماند.

سیدمختار موسوی در ادامه سخنانش تصریح کرد:جایگاه امام جمعه یک جایگاه خدمتگزاری وفراجناحی است همانطور که رهبر کبیر انقلاب یک جایگاه فراجناحی دارند بنده هم به عنوان نماینده ایشان به عنوان یک خادم در خدمت مردم شریف لارستان هستم.

امام جمعه جدید لارستان در ادامه ضمن برشمردن اهمیت جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اینکه این نظام ثمره خون شهدا و مجاهدت عظیم از عاشورا تا به امروز است، اظهار داشت: همه مسوولین، مسوولیت مهمی در این نظام مقدس دارند و بایستی خود را مدیون شهیدان بدانند.

حجت الاسلام سید مختارموسوی با بیان اینکه امروزه فرمایشات مقام معظم رهبری در منطقه دگرگونی ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: رسانه های استکباری و بیگانه در جهان با تبلیغات سوء، دنیا را منفعد خود می کنند اما ایران اسلامی ما با سخنان رهبر معظم انقلاب آرامش پیدامی کند که این امر یک کرامت الهی به شما می آید که خداوند بزرگ به ایشان عنایت کرده است.

وی  با بیان اینکه این نظام مقدس سه رکن دارد، گفت: اولین رکن اسلام است و همه ما وظیفه داریم تا در اخلاق و رفتار خود اسلامی برخورد کنیم و شواهد اسلامی را بزرگ بداریم.

امام جمعه لارستان دومین رکن نظام را مردم عنوان کرد و افزود: احترام به مردم و حفظ آنها در صحنه بسیار مهم است به طوری که همه مردم باید احساس کنند که مسوولین خادمان آنها هستند.

وی با بیان اینکه رکن سوم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه است، تصریح کرد: ولایت فقیه خار چشم دشمنان مکتب اهل بیت(ع) است و دشمنان اسلام تمام تلاش خود را بکار بستند تا این رکن را مورد خدشه قرار دهند اما ملت بزرگ ایران با ولایت مداری همه نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی در پایان سخنانش جایگاه ائمه جمعه را جایگاه خدمتگذاری و فراجناحی دانست و اعلام کرد که به عنوان یک خادم در خدمت همه اقشار جامعه این شهرستان خواهد بود.

همچنین نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در این دوره از انتخابات نشان از افتخار نظام است.

دکتر جمشید جعفرپور ضمن تشکر از مردم که در گرمابخشی به این افتخار ملی نقش داشتند تا این انتخابات با امنیت و نظم خاصی برگزار شود، بیان داشت: امیدواریم سال ۹۵ سال همدلی و همراهی مجلس، دولت و قوه قضاییه در اهتزاز و کمک به قدرت بخشی بیش از پیش به نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی تابعیت و پیرو راه ولایت را یکی از وظایف سه قوه قضاییه، مقننه و مجریه دانست و خاطرنشان کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که در آخرین روزهای سال ۹۴ امام جمعه لارستان منصوب شد که این امر در واقع یک عیدی از سوی خداوند به مردم لارستان بزرگ  به شمار می آید.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی افرود: امیدواریم حضور پرخیر و برکت حجت الاسلام سید مختارموسوی در خطبه های نماز جمعه لار بتواند درس های اخلاق که گمشده فعلی ما به حساب می آید در تحلیل های عمیق از دین داری بروز و وظایفی که مسلمانان دارند ارائه کند.

جعفرپور مردم لارستان را افرادی متدین، ولایی، عالم دوست که همیشه در زیرسایه علمای صاحب نفس حضور داشتند دانست و تصریح کرد: در دوره ای که خداوند بار دیگر خدمت توفیق را بنده داد، امیدوارم با همکاری مسوولین و مدیران اجرایی شهرستان لارستان در انجام وظایف خود موفق عمل کنم.

جمشیدجعفرپور نماینده شهرستان لارستان،خنج وگراش ضمن تاکید بر همدلی وهمراهی با دولت، مجلس و قوه قضائیه خاطرنشان کرد: باید در اهتزاز و قدرت بخشی به نظام جمهوری اسلامی و رفع محرومیت ها کوشا باشیم وهمگان تابع خط ولایت فقیه باشند.

در این جلسه همچنین علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه همکاری کلیه مسئولین ادارات، ارگانها و نهادهای این شهرستان و همچنین نقش اصحاب رسانه در برگزاری هر چه بهتر این دوره از انتخابات تاثیر بسزایی داشت، افزود: تلاش و زحمات چندین ماهه همه مسوولین لارستان باعث شد تا پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به بهترین نحو انجام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دو روز از سوی مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج و گراش و هفت روز از وزارت کشور برای شکایت این دوره از انتخابات مهلت داده شد اما خوشبختانه هیچ گونه شکایتی به این مرکز ارسال نگردید.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه انتصاب حجت الاسلام  سید مختارموسوی را به عنوان امام جمعه لاستان را تبریک گفت و خاطر نشان کرد: وظیفه دینی، شرعی و قانونی کلیه مسوولین لارستان این است که نهایت همکاری و تعامل را با امام جمعه شهرستان داشته باشند و از نظرات و پیشنهادات ایشان به منظور پیشبرد امورات استفاده کنند.

معاون استاندار فارس به کلیه مسوولین ادارات شهرستان تاکید کرد تا در ایام نوروز نیز به امورات مردم رسیدگی کنند.

نجیب زاده در پایان سخنانش سال جدید را پیشاپیش به مردم عزیز و قدرشناس لارستان بزرگ و اعضاشورای اداری و حاضرین در جلسه تبریک گفت و از اصحاب رسانه بابت همکاری و پوشش اخبار در طول سال ۹۴ تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین