جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

توجه به موضوعات حاشیه‌ساز منجر به انحراف اذهان عمومی می‌شود

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه وقتی به موضوعات حاشیه‌ساز بیش‌ازحد پرداخته می‌شود، اذهان عمومی به سوی دیگری سوق پیدا می‌کند و بدین ترتیب زمینه برای دستیابی دشمن به…

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه وقتی به موضوعات حاشیه‌ساز بیش‌ازحد پرداخته می‌شود، اذهان عمومی به سوی دیگری سوق پیدا می‌کند و بدین ترتیب زمینه برای دستیابی دشمن به اهدافش تسهیل می‌شود، گفت: ایجاد اختلاف و بی‌اعتمادی در بین جامعه ایرانی، از ابزارهای دشمن برای رسیدن به دسیسه‌هایش است.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تأکید بر شناختن راهبرد و نقشه بلندمدت دشمنان در مقابله با ملت ایران و نظام اسلامی، اظهار داشت: راهبرد دشمن در برابر ملت ایران، ناامیدسازی مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های دشمن در دستیابی به هدف ناامیدکردن مردم، بدبین‌سازی افراد در جامعه نسبت به یکدیگر و همچنین مسئولان است، افزود: ایجاد حواشی بسترساز راحت‌تر کار کردن دشمن می‌شود و به همین دلیل باید سطح حواشی‌ها را کم کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه وقتی به موضوعات حاشیه‌ساز بیش‌ازحد پرداخته می‌شود، اذهان عمومی به سوی دیگری سوق پیدا می‌کند و بدین ترتیب زمینه برای دستیابی دشمن به اهدافش تسهیل می‌شود، تصریح کرد: ایجاد اختلاف و بی‌اعتمادی در بین جامعه ایرانی، از ابزارهای دشمن برای رسیدن به دسیسه‌هایش است.

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه اگر مسئولی خطا و اشتباهی داشت، نباید آن را به همه مسئولان تعمیم داد، تأکید کرد: نباید عوامل کوچک باعث بدبینی و نگاه سوء نسبت به یکدیگر شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته صادرات غیرنفتی ایران رشد چشمگیری داشت و ۵۰ میلیارد دلار صادرات صورت گرفت، خاطر نشان کرد: دشمن با بزرگنمایی موضوعی مثل فلانی ۱۰۰ ماشین گرفته است، کل خدمات مسئولین و نظام اسلامی را زیرسوال می‌برد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه شرکت‌های خودروسازی سالی ۱٫۵ میلیون دستگاه تولید می‌کنند، ادامه داد: فرض کنید ۱۰۰ تا از این خودروها در مسیر انتقال از تریلرها ریخته شد و از بین رفت. این خودروهای شاسی بلند چقدر اهمیت دارد که مجلس و دولت را زیر سوال ببریم و در دام دشمن بیافتیم.

امام جمعه لارستان پرده‌دری، حرمت شکنی و هتک مقدسات، مقابله با عناصر هویت‌بخش و قابل احترام جامعه اسلامی از دیگر نقشه‌های دشمن ملت ایران دانست، عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر، قضیه تجزیه ایران مطرح شد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف دشمن این است که مردم در انتخابات شرکت نکنند و پس از آن بگویند که نظام مشروعیت ندارد، یادآور شد: با بزرگ‌سازی اخبار بی‌اهمیت درصدد بی‌اعتمادسازی مردم نسبت به مسئولان هستند.

حجت‌الاسلام موسوی به سالروز لغو قانون ننگین کاپیتولاسیون در ایران در سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و گفت: یکی از دلائل عصبانیت دشمنان، همین بود که هر کاری می‌کردند مصونیت قانونی داشتند و اکنون ندارند.

امام جمعه لار سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) را تسلیت گفت و افزود: این امام همام پرچمدار وحدت امت اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ شوال مصادف با اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی است، اضافه کرد: در این روزها شاهد حمله مجدد اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین هستیم که هدف آن انحراف افکار عمومی از روی نتانیاهو نخست وزیر این رژیم است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

6 Responses to “توجه به موضوعات حاشیه‌ساز منجر به انحراف اذهان عمومی می‌شود”

  1. ناشناس گفت:

    اقا ویا خانم میلاد خداقوت.در گزارش شما بعضا امام جمعه لارستان امده و بعضا امام جمعه لار . صدالبته امام جمعه لار صحیح است

  2. معلم. لاری گفت:

    باشه قبول داریم. اینشالله که حاشیه ها. بیشتر از متن نباشد ومسولان. بتوانند اعتماد مردم. را جلب نمایند

  3. ناشناس گفت:

    امام جمعه لارستان صحیح است . با تشکر

  4. لاری. از. بزال قیصری گفت:

    لفظ لارستان مختص لار وتوابع آن است ولی امام جمعه مربوط. به شهر. لار است وبخاطر آن هم میگویند. امام جمعه شیراز ونمی گویند امام جمعه. فارس. فارسی. را پاس. بداریم

  5. ناشناس گفت:

    بله مردم کر و کور شوند و چیزی نگند اختلاس میلیاردی هم شد چیزی نگید که یک وقت زحمات مسولین زیر سوال نره

  6. 2 گفت:

    بله در اسلام آ«ریکایی صهیونیستی هرجا به منافع باند و حزبی ضربه بخورد اسلام می شود حاشیه ولی اگر طرف مقابل باشد احادیث از نهج البلاغه می خوانیم که باید اعدام شوند و …… شورای نگهبان پاسخگوی انتخاب افراد باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین