چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

توقیف تریلر با ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در لارستان

    فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلر خبر داد. به گزارش میلاد…

 

 

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلر خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: مأموران انتظامی لارستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه تریلر مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این کامیون، ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورد‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش سوخت مکشوفه را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ یوسفی گفت: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان به منظور مشارکت در این امر، هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “توقیف تریلر با ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    باسلام، اقای مدیر مسول محترم روزنامه وزین میلاد ضمن تشکر از اطلاع رسانی خوب شما لطفا از مسولین محترم ذیربط سوال بفرمایید مبدا سوخت قاچاق کجاست ؟؟ در فرمانداری مرتب جلسه قاچاق سوخت تشکیل میشود ولی هیچ خروجی ندارد!!!؟؟ چرا؟؟ بنظر من اعضا جلسه کارشناس نیستند و فقط جلسه میگیرندو صورتجلسه برای ارسال به مرکز استان تنظیم میکنند.بنظر بنده اعضای جلسه راه پیشگیری از قاچاق سوخت نمیدانند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین