شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

صفِ طولانی برای گازوئیل در لارستان؛رییس شرکت پخش: هیچگونه کمبود سوخت وجود ندارد!

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لارستان گفت: صفِ طولانی برای گازوئیل در لارستان هیچ ربطی به کمبود سوخت ندارد. به گزارش میلاد لارستان، از اوایل ظهر امروز یکشنبه ۲۸ فروردین…

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لارستان گفت: صفِ طولانی برای گازوئیل در لارستان هیچ ربطی به کمبود سوخت ندارد.

به گزارش میلاد لارستان، از اوایل ظهر امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ ویدیویی از صف طولانی خودروهای سنگین جهت دریافت گازوئیل در سطح برخی گروه‌های مجازی در جایگاه‌ سوخت شهر لار در حال دست‌به‌دست شدن است و آن طور که در کلیپ گفته می‌شود، به نظر می رسد این ترافیک به دلیل کمبود گازوئیل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع‌رسانی صحیح شهروندان بخصوص رانندگان خودروهای گازوئیل‌سوز خبرنگار میلاد لارستان گفت‌وگویی را با حسنیان رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی انجام داده است.

این مسئول با بیان اینکه اختلاف بسیار زیاد قیمت سوخت و‌ فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای توزیعی در کشور با آنچه در خارج از مرزها به فروش می‌رسد تمایل سودجویان برای خرید و فروش غیرمجاز این سرمایه ملی را چند برابر کرده و موجب شده رانندگان پرتلاشی که نیاز واقعی به سوخت برای کامیون‌های خود دارند و می‌خواهند از سهمیه کارتشان استفاده کنند، ساعتها در صف سوختگیری منتظر بمانند، اظهار داشت: صف‌های طولانی اکثرا با هدف دریافت نفتگاز آزاد و خارج از سهمیه تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز صبح با مراجعه به جایگاه صالح‌پور شهر لار و مشاهده صف طولانی کامیونها مشخص شد که اکثر این رانندگان منتظر دریافت سوخت آزاد هستند، افزود: این جایگاه بدون وقفه در حال فعالیت بود و کارکنان جایگاه هم تمام وقت مشغول خدمات رسانی بودند.

حسنیان با اذعان به اینکه مخازن نفتگاز جایگاه هم موجودی کافی داشت و کامیونها به نوبت نفتگاز خود را یا با سهمیه کارت خودشان  (لیتر ۳۰۰ تومان) یا با کارت آزاد جایگاه (لیتر ۶۰۰تومان) دریافت می‌کردند، تصریح کرد: بنظر میرسد اگر فروش نفتگاز با کارت آزاد قطع شود، عملا شاهد این صفهای طولانی نباشیم.

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لارستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچگونه کمبود سوختی در مجاری عرضه شهرستان لارستان  نیست، اضافه کرد: همه جایگاه ها ۲۴ ساعته فعال و در حال خدمت رسانی به مردم شریف لارستان هستند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین