جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پروژه کتابخانه مرکزی لار مهمترین اولویت اداره‌کل کتابخانه‌های فارس

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس مهمترین اولویت این مجموعه را پروژه مرکزی کتابخانه لار و داراب عنوان کرد و گفت: در تلاشیم آن‌ها را در مدار خدمت بیاوریم. به…

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس مهمترین اولویت این مجموعه را پروژه مرکزی کتابخانه لار و داراب عنوان کرد و گفت: در تلاشیم آن‌ها را در مدار خدمت بیاوریم.

به گزارش میلاد لارستان، محمد حسین فیروزی در گفت‌وگو با شیرازه اظهار کرد: توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی به فرموده مقام معظم رهبری یکی از اولویت‌های هر جامعه‌ای است و از وظایف همه دستگاه‌های دولتی به شمار می‌رود. لذا اعتماد و توجه به این مسیر بخش زیادی از دغدغه‌های فرهنگی را پوشش می‌دهد و ما امروز به‌عنوان متولی اصلی این مهم، آمادگی داریم ضمن همراهی و همکاری دستگاه‌های فرهنگی و غیرفرهنگی در سطح استان ظرفیت‌های خود را به اشتراک بگذاریم.

فیروزی به میزان فعالیت‌‌های این مجموعه در استان پرداخت و گفت: ۳۳پروژه درحال پیگیری و ساخت داریم که از مجموع پیشرفت فیزیکی ۵۷ درصد برخوردار است که از این تعداد ۸ پروژه در مراکز شهرستان‌های استان فارس است که برای تکمیل مورد تاکید اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و کل کشور است.

وی نقش خیرین در ساخت کتابخانه را مهم و اثر گذار دانست و افزود: گرچه در ساخت کتابخانه بهره‌بردار هستیم اما در تلاشیم یک تحرک جدید در سال جاری داشته باشیم که ساخت تعداد ۹ پروژه کتابخانه زیر نظر اداره کل راه و شهرسازی و تعداد ۹ کتابخانه دیگر زیر نظر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و مابقی توسط خیرین ساخته می‌شود که در این میان نقش خیرین در ساخت کتابخانه نقش بسزا و موثری است زیرا استان فارس از نظر توجه خیرین به امر کتاب در جایگاه ممتاز در کشور است.

این مقام مسئول مهمترین اولویت این مجموعه را پروژه مرکزی کتابخانه لار و داراب عنوان کرد و افزود: در تلاشیم آن‌ها را در مدار خدمت بیاوریم .

فیروزی به پروژه‌های آماده افتتاح و بهره‌برداری نیز اشاره کرد و گفت: پروژه ساخت کتابخانه زرین دشت، تسوج ،خسرویه،شرفیه لارستان،لطیفه لارستان و نوبندگان فسا از جمله مواردی است که با پیشرفت فیزیکی بالا و در استانه تحویل به کتابخانه است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۴:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پروژه کتابخانه مرکزی لار مهمترین اولویت اداره‌کل کتابخانه‌های فارس”

  1. ناشناس گفت:

    بارها و بارها گفته ونوشته ایم که بیش از ۱۲ سال از ساخت کتابخانه مرکزی لار میگذرد ولی همچنان در حال ساخت است؟!؟!؟! اخیرا شنیده ایم اقای حسین زاده نماینده مجلس مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای اتمام این ساختمان اختصاص داده اند . امید است که در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد انشاالله

  2. ناشناس گفت:

    مردم دیگر تره هم برای وعده ها و به عبارتی دروغ های مسئولین مرتبط با کتابخانه مرکزی لار خرد نمی کنند.
    فرماندار ضعیف و رئیس اداره کتابخانه های ضعیف تر ، هرگز قادر نخواهند بود این پروژه را به اتمام برسانند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین