جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان خبر داد

صدور روادید برای 450 مسافر خارجی در فرودگاه بین‌المللی لارستان

میلاد لارستان: مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان از صدور روادید برای ۴۵۰ مسافر خارجی در فرودگاه بین‌المللی لارستان خبر داد.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان از صدور روادید برای ۴۵۰ مسافر خارجی در فرودگاه بین‌المللی لارستان خبر داد.

عباس کاشفی آشتیانی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه وزارت امور خارجه در فارس دارای دو شعبه است، اظهار داشت: یکی از این شعب در مرکز این استان و دیگری در مرکز شهرستان لارستان به ارائه خدمت می‌پردازند.

وی افزود: در دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه لارستان خدمات مختلفی در زمینه‌های کنسولی از قبیل گذرنامه، صدور روادید فرودگاهی، تأیید اسناد تجاری و تحصیلی، پیگیری امور زندانیان و رسیدگی به شکایات اتباع داخلی و خارجی، ایجاد و به‌روزرسانی بانک اطلاعات ایرانیان خارج از کشور، تسهیل تردد دیپلمات‌های ایرانی و خارجی و بررسی زمینه‌های همکاری دوجانبه استانی با خارج از کشور است.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه لارستان ادامه داد: همکاری‌های اقتصادی و تبادل اطلاعات اقتصادی مؤثر در روابط دوجانبه، مشارکت در برگزاری سمینار یا نمایشگاه‌های اقتصادی، تلاش در مورد تبادل هیئت‌های اقتصادی خارجی، تلاش در توسعه مبادلات تجاری (صادرات و واردات) با کشورهای همسایه و جذب سرمایه‌گذاری خارجی ازجمله وظائف اقتصادی نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان است.

کاشفی آشتیانی بابیان اینکه در سال جاری برای ۴۵۰ مسافر خارجی در فرودگاه بین‌المللی لارستان روادید صادر شده است، تصریح کرد: طی این مدت ۱۹۰ مورد تأیید اسناد تجاری، وکالت‌نامه، دانشجویی، ارسال مدارک هویتی در نمایندگی وزارت خارجه لارستان صادر شده است.

وی در پایان از تلاش‌ها و حمایت‌های نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه لارستان، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان و خیران لارستانی تقدیر و تشکر کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۹:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین