شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جناب حسین‌زاده؛ نشدن‌ یا نخواستن؟! مسئله این است!!

  به گزارش میلاد لارستان، طی روزهای اخیر و پس از اعلام خبر ارتقاء اداره آموزش و پرورش بنارویه از سوی فرماندار ویژه لارستان، دفتر نماینده مردم در مجلس شورای…

 

به گزارش میلاد لارستان، طی روزهای اخیر و پس از اعلام خبر ارتقاء اداره آموزش و پرورش بنارویه از سوی فرماندار ویژه لارستان، دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز لیستی بلندبالا از پیگیری‌های صفر تا صد این طرح تهیه و در فضای مجازی منتشر کرد تا نشان دهد که جناب حسین‌زاده نیز در این خصوص دستی بر آتش داشته است.

ضمن تبریک به مردم شریف بخش بنارویه به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان فهیم این بخش و تقدیر و تشکر از همه کسانی که به نوعی در رخ دادن این ارتقاء سهیم بوده‌اند، سخن کوتاهی با جناب حسین‌زاده بعنوان نماینده ۵ شهرستان در جنوب فارس داریم.

با بررسی خبر منتشر شده از سوی روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، متوجه می‌شویم که برای تحقق یک ارتقاء از نمایندگی به اداره بیش از ۱۵ اقدام گوناگون اعم از دیدار و مکاتبه با وزیر، معاون رئیس جمهور، معاونین، روسای سایر سازمان‌ها، مدیرکل آموزش و پرورش، تذکر در صحن مجلس و غیره انجام شده است تا اینکه موقع ثمره آن بالاخره فرارسید و فعل خواستن را نمایان ساخت.

و اما نمونه بارز نخواستن.‌ از زمان شروع فعالیت دوره نمایندگی جناب حسین‌زاده، بارها گزارش خبری، درج مقاله، پرسش در قالب نشست خبری، مطالبه مسئولان و مردم و… درباب اجرایی نشدن مصوبه اداره‌کل حمل‌ونقل و راهداری لارستان مطرح شده است اما شوربختانه بدلایل نامعلومی ایشان نمی‌خواهند این مهم عملی شود.

هرچند یکی دو بار در این خصوص موضع‌گیری‌های غیرکارشناسانه‌ای نظیر تغییر محل استقرار این اداره‌کل (آنهم به دلایل نامشخص) مطرح گردید و شاید همین امر موجب به تعویق افتادن مراحل اجرایی آن شد ولی انتظار می‌رود اکنون و پس از بیش از ۳ سال جناب حسین‌زاده بفرمایند برای اجرایی شدن اداره‌کل راهداری لارستان چه کرده‌اند؟!

همانگونه که ذکر شد، جناب حسین‌زاده برای ارتقاء یک نمایندگی به اداره چندین گام برداشته‌اند و قطعاً برای تحقق و استقرار یک اداره‌کل زحمات و پیگیری‌های چند برابر لازم است که البته به نظر می‌رسد فرصت ۳ ساله برای این مهم، مدت زمان مطلوبی است.

خود جناب نماینده بسیار خوب مستحضر هستند که نبود اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در لارستان بعنوان مکمل اداره‌کل راه‌وشهرسازی لارستان، چه اجحافی در حق مردم است و می‌تواند با جذب بودجه و امکانات سرمنشاء بسیاری از خدمات و برکات نظیر ایمن‌سازی بهتر جاده‌ها باشد.

تعلل در پیگیری و استقرار موضوع اداره‌کل راهداری لارستان امری نابخشودنی است و قطعاً برای کوتاهی‌ها در این خصوص می‌بایست در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “جناب حسین‌زاده؛ نشدن‌ یا نخواستن؟! مسئله این است!!”

  1. ناشناس گفت:

    این هم مثل نوشته ها و خواسته های قبلی ، جوابش مشخصه یک گوشش در است و یک گوشش دروازه

  2. تلخک گفت:

    آدم خوابیده را میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش را زده به خواب را نه

  3. شهروند گفت:

    چگونه باور کنم (پسر همسایه )حرف ها و وعده هایت را وقتی اجرایی شدن آنها را نمیبینم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین