پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

مدیران لارستان پای صحبت مردم بیرم نشستند

فرماندار ویژه لارستان همراه با مسئولین شهرستان ، میز خدمت را به منظور پاسخگویی به نمازگزاران و مردم، در محل مصلی نماز جمعه شهر بیرم، برگزار کردند. به گزارش میلاد…

فرماندار ویژه لارستان همراه با مسئولین شهرستان ، میز خدمت را به منظور پاسخگویی به نمازگزاران و مردم، در محل مصلی نماز جمعه شهر بیرم، برگزار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در حاشیه برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهر بیرم ، اظهار کرد: میز خدمت با حضور مسئولان و نهادهای دولتی شهرستان لارستان و بخش بیرم در مصلی نماز جمعه امروز شهر بیرم برگزار شد تا مردم این منطقه، بدون واسطه ، دیدگاه‌ها ، نظرات و مشکلات خود را مطرح و پاسخ لازم را از سوی مسئولان مربوطه دریافت کردند.

وی حضور مسئولین ادارات شهرستان در بین مردم را نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت : کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه خاطر نشان کرد: هدف از استقرار میز خدمت را ارتباط مستقیم با مردم ، دسترسی بی واسطه مردم به مدیران عنوان کرد.

گفتنی است ، در این برنامه ( میز خدمت ) مردم بخش بیرم خیلی راحت و بصورت چهره به چهره مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند و مسئولان حاضر راهکاری مناسب جهت رفع آنها ارائه کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مدیران لارستان پای صحبت مردم بیرم نشستند”

  1. ناشناس گفت:

    جناب اقاي فرماندار محترم، ضمن تشكر از حضور جنابعالي و ساير مسولين در شهر بيرم يقين داشته باشيد برقراري تنها ميز خدمت در نماز جمعه بيرم ويا لار كفايت نمي كند بلكه ساختار اداري لارستان بايد اصلاح شود. ادارات لارستان بعضا كارايي ندارند به مشكلات و گرفتاريهاي مردم رسيدگي نميكنند وتعداد زيادي از كارمندان ميگويند به من چه ربطي دارد و مشكل خودت است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین