پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

صدور پیام‌های تسلیت در پی درگذشت امام جمعه اوز+تکمیلی

در پی درگذشت شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اهل‌سنت اوز، امام جمعه لارستان پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش میلاد لارستان، در پی درگذشت شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام…

در پی درگذشت شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اهل‌سنت اوز، امام جمعه لارستان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش میلاد لارستان، در پی درگذشت شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اهل‌سنت اوز، مسوولان مختلف در پیام‌های تسلیت جداگانه ای صادر کردند. متن این پیام‌ها بدین شرح است:

پیام تسلیت امام جمعه لارستان

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

“خبر درگذشت عالم عامل، فقیه وارسته و مردمی اهل‌سنت مایه تأسف و تأثر گردید.

حاج شیخ قاضی زاده امام جمعه فقید اوز عمر شریف خود را صرف ترویج و تعمیق فرهنگ اسلامی، پاسداری از مرزهای ارزشی اسلامی، وحدت و همدلی بین مسلمین، و پرورش انسان‌های وارسته کرد.

بی‌شک مردم عزیز شهرستان اوز پشتوانه‌ بزرگی را از دست دادند.

این ضایعه اندوهناک را به محضر علما و مشایخ اهل سنت در منطقه جنوب، مدارس علوم دینی، شاگردان ایشان و مردم عزیز شهرستان اوز و عموم اهل‌سنت و همه دوستداران فرهنگ غنی اسلامی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای این عالم برجسته، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای بازماندگان آنان صبر و اجر مسالت دارم.»

پیام تسلیت «علاء الدين بروجردی» در پی رحلت «حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده» امام جمعه شهرستان اوز

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم فاضل، فقیه محبوب و امام‌جمعه دانشمند شهر اوز «حاج شیخ عبدالعزیز قاضی‌زاده» باعث تألم و تأسف اینجانب و تمام مردم قدرشناس لارستان و مناطق جنوب شد.

آن عالم فقید با حضور نورانی خود همراه و همگام با زعیم عالیقدر حضرت آیت الله آیت الهی همواره منادی وحدت شیعه و سنی و برادری مردم منطقه بودند.

تاکید همواره بر همبستگی و اتحاد مردم، تدبیر عقلانی امور، تداوم در تدریس علوم نورانی دینی، رفع مشکلات مردم و رعایت انصاف و اخلاق درس‌های بزرگی‌ هستند که آن مرحوم از خود به یادگار گذاشتند.

این مصیبت را به خانواده محترم و آقا زادگان ارجمند آن مرحوم و مردم شریف شهرستان اوز و اهل سنت منطقه تسلیت عرض می کنم و طول عمر با عزت برای بازماندگان از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی لارستان در پی درگذشت مفتی و امام جمعه اوز

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی فاضل، جناب حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده مفتی محترم و امام جمعه‌ی اهل سنت اوز موجب تاثر و تالم گردید.

اینجانب ضایعه درگذشت آن روحانی مصلح و وحدت طلب را به عموم مردم صبور و متدین شهرستان اوز، خانواده و بازماندگان محترم ایشان و عموم علمای بزرگوار اهل سنت جنوب کشور تسلیت عرض کرده و رحمت و مغفرت حق متعال را برای آن مرحوم مسألت می کنم.

پیام تسلیت بیت آیت الله العظمی «سید عبدالعلی آیت اللهی» در پی رحلت «حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده» امام جمعه شهرستان اوز

بسمه تعالی

انا لله وإنا اليه راجعون

جنابان مستطابان آقایان علی، حامد، سعید قاضی زاده دامت تاییداتهم

در گذشت روحانی وارسته و همسنگر و یار باوفای حضرت آیت الله العظمی سید عبدالعلی آیت اللهی قدس سره الشريف جناب رکن الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده مفتی اهل سنت و امام جمعه محترم شهرستان اوز موجب تأثر و تألم گردید. فقدان این فقید سعید که از استوانه های روحانیت اهل سنت و جماعت بودند به بیت معظم شان و فامیل جلیل، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت منطقه جنوب و مردم شریف و با فرهنگ شهرستان اوز تسلیت عرض می نماییم از درگاه خداوند متعال حشر آن به حق پیوسته با اولیاء الهی و علو درجات آن مرحوم و طول عمر، صبر جمیل واجر جزیل برای عموم بازماندگان مسئلت مینماییم.

پیام تسلیت «احمد جباری» نماینده مردم شریف شهرستان های بندرلنگه، بستک، پارسیان و کیش در مجلس شورای اسلامی در پی رحلت «حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده» امام جمعه شهرستان اوز

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت اندیشمند والاقدر و عالم گرانقدر، آقای حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه بزرگوار شهرستان اوز، موجب غم و اندوه عمیق اینجانب گردید.

آن بزرگمرد علاوه بر ایفای نقش ممتاز خویش در «عرصه رفیع فقه و فتوا» در میان مردم اوز و سراسر منطقه، مردی «انسان دوست» و دارای «درد اجتماعی» بود که از دهه ها قبل، در تمامی عرصه های فعالیت عمومی، نشانی از ایفای نقش «موثر» ایشان قابل رصد است. این مرد نیکوخصال در پیگیری امور مردم و ایفای نقش در توسعه و پیشرفت شهر و دیار خویش، به معنای واقعی کلمه «خستگی ناپذیر» بود.

مرحوم شیخ قاضی زاده در تقویت همیشگی «وحدت» و قوام بخشیدن به این اصل بزرگ ملی و اسلامی، در کنار بزرگانی همچون مرحوم آیت الله آیت الهی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرد و این مهم تا همیشه در اذهان مردم این خطه به «یادگار» خواهد ماند.

بنده این ضایعه جبران ناپذیر را به عموم مردم منطقه به ویژه اهالی خونگرم شهرستان اوز، شهروندان محترم اوزی خاصتا خانواده ارجمند قاضی زاده و بستگان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات را از درگاه حضرت حق مسالت دارم.

پیام تسلیت فرماندار ویژه لارستان در پی درگذشت امام جمعه اوز

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف و تألم با خبر شدیم برادر فاضل و استاد جلیل القدر آقای حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده، امام جمعه محترم اهل سنت شهرستان اوز و مفتی اهل سنت جنوب فارس دار فانی را وداع گفته و به ملکوت اعلی پیوستند.

بی ‌شک خدمات ارزشمند آن عالم فرهیخته و پرهیزکار و استاد اخلاق و منادی وحدت که از نمونه‌ های برجسته علم و تقوی بوده و سالیان متمادی عمر شریف خود را در سنگر امامت جمعه و در خدمت به اسلام و مسلمین و نظام اسلامی و مردم شریف جنوب فارس سپری نمودند، از یاد و خاطره‌ها نخواهد رفت.

این عالم برجسته اهل‌سنت، از گذشته‌های دور نقش بسزایی در حفظ و ترویج وحدت بین تشیع و تسنن در منطقه لارستان بزرگ ایفا کرده است.

اینجانب این مصیبت را به جامعه روحانیت، اساتید و علمای معظم مدارس علوم دینی و مردم شریف شهرستان اوز و همچنین بیت معظم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای بازماندگان و خانواده محترمشان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات را از خداوند متعال خواستارم.

پیام تسلیت حجت‌الاسلام عنایت اله رضایی مدیر مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب علیه السلام لارستان

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته و متواضع جناب آقای عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اهل سنت شهر اوز موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

شخصیتی که عمر شریف خود را در جهت وحدت مسلمین و خدمتگزاری به انقلاب اسلامی سپری نمود.

اینجانب درگذشت این عالم دینی را به اساتید و طلاب مدرسه دینی، مردم شریف و متدین شهر اوز خصوصا خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده امید آن داریم که مسیر وحدت و خدمت به انقلاب که ایشان ترسیم نمودند با همان اخلاص ، جدیت ، انگیزه و تلاش استمرار یابد.

مديرکل فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت الهی لارستان در پی درگذشت امام جمعه اهل سنت اوز عبدالعزیز قاضی زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم فقید و روحانی گرانقدر و مفتی اهل سنت جنوب کشور شیخ حاج عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه محترم اهل سنت اوز که سال ها با تلاش و مجاهدت در راه نشر دین مبین اسلام و تحقق آرمانهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و وحدت عملی اقوام و مذاهب در منطقه ، پس از تحمل رنج بیماری ، دعوت حق را لبیک گفتند مایه تأسف و تأثر گردید.

اینجانب این ضایعه بزرگ وفقدان ایشان را خدمت جامعه محترم اهل سنت بویژه علمای گرانقدر منطقه و بیت مکرم آن مرحوم مردم شریف لارستان بزرگ تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منّان برای آن عالم فقید غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت امام جمعه اوز

در این پیام آمده است: درگذشت شیخ قاضی‌زاده ضایعه بزرگی برای مردم جنوب فارس و اهل تسنن است. این عالم ربانی عمر خود را وقف تحصیل و تدریس امور دینی، حل مشکلات مردم و تحکیم وحدت کرد.

ایشان علی‌رغم اینکه در مدینه منوره تحصیل کرده بود و می‌توانست در سایر بلاد به ترویج فقه و احکام دینی بپردازد، اما ترجیح داد در زادگاهش و در کنار مردم خوب و شریف اوز باشد تا راهنما و راهگشای آنان باشد.

شیخ قاضی‌زاده در دو دهه گذشته نه تنها چاره‌اندیش مردم اوز بود، بلکه یاری‌رسان هر پیر و جوانی اعم از شیعه و سنی از هر شهر و روستایی بود.

بنده طی سه سال گذشته هر بار با ایشان دیدار کردم، با روی گشاده پذیرایم و پیگیر مسائل و مشکلات مردم بود و همواره به وحدت و تقویت آن می‌اندیشید‌.

مردم‌داری این عالم عزیز و گرامی موجب شده تا امروز بسیاری از مردم جنوب فارس و بلکه جنوب کشور داغدار و سوگوار باشند.

بنده درگذشت شیخ قاضی‌زاده را به بازماندگان و خانواده ایشان و مردم شریف اوز و جامعه اهل تسنن تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم که راه این عالم در تحکیم وحدت، مردم‌داری و ترویج دین‌داری ادامه یابد.

پیام استاندار فارس در پی درگذشت امام جمعه شهرستان اوز

باسمه تعالی

خبر درگذشت مرحوم حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه شهرستان اوز و مفتی اهل سنت جنوب کشور اینجانب را متاثر نمود.

مرحوم قاضی زاده از علمای تلاشگر اهل سنت جنوب کشور بود که نقش موثری در ایجاد وحدت شیعه و سنی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت و همواره پیشگام عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و تلاشگر عرصه تقریب مذاهب در منطقه بود.

اینجانب این ضایعه را محضر همه مسلمین، مردم شریف استان فارس، علمای اهل سنت، بویژه مردم شهرستان اوز و خانواده محترم، شاگردان و دوستداران مرحوم قاضی زاده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت فرماندهان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه نواحی لارستان و اوز

در پی درگذشت حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه محبوب شهرستان اوز

انّا لِلّه و انّا اِلیه راجعون

خبر وفات حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده، امام جمعه محبوب شهرستان اوز و عضو هیئت فتوای اهل سنت و جماعت جنوب ایران موجب تأثر و تالم خاطر گردید.

این اندیشمند اسلامی عمر مبارک خویش را صرف ترویج فرهنگ اسلامی و ساماندهی امور دینی و اجتماعی مردم نمود و نقش مهمی در وحدت شیعه و سنی و همگرایی در منطقه عهده دار بود و به عنوان یکی از سردمداران این عرصه، نقش خود را به بهترین شکل ایفا نمود.

بدینوسیله درگذشت این عالم وارسته را به خاندان مکرم، ارادتمندان و شاگردان و مردم شهرستان اوز تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علوّ درجات را برای ایشان مسئلت داریم.

سرهنگ پاسدار عیسی افسری/ فرمانده سپاه ناحیه لارستان

محمد دهقانی/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه لارستان

سرهنگ دوم پاسدار فضل الله سلمانپور/ فرمانده سپاه ناحیه اوز

پیام تسلیت جمشید جعفرپور مشاور وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی

*بسم الله الرحمن الرحيم*
*كل من عليها فان و يبقي وجه ربك ذوالجلال والاكرام*
درگذشت مرحوم شیخ عبدالعزیز قاضی زاده روحاني برجسته وامام جمعه فقید اوز موجب تألم و تأثر گردید . این روحانی نجیب که از ارکان تقریب در منطقه لارستان بود در کنار مرحوم سید عبدالعلی آیت اللهی و مرحوم سید مجتبی موسوی لاری از پیشگامان وحدتِ برادران اهل سنت و شیعه بشمار می رفت . اينجانب ضمن عرض تسليت و تعزیت به بازماندگان آن شیخ محترم و برادران شریف اهل سنت اوز و منطقه لارستان ، از خدای متعال برای آن مرحوم سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ودوستداران وی صبر و اجر مسالت دارم. ان شاءالله راه و مرام مرحوم شیخ عبدالعزیز ، چراغ راه علمای محترم و بصیرمنطقه قرار گیرد. بمنّه وكرمه .

محمد رضا کریم پور امام جمعه شهرستان خنج در پیامی درگذشت امام جمعه شهر اوز را تسلیت گفت: متن پیام به شرح زیر می باشد. 

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.»

خبر درگذشت عالم وارسته و روحانی خدوم جناب حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه محترم شهر اوز موجب تأثر و تألم دوستان اهل علم و آشنایان ایشان گردید.

بی تردید مرحوم قاضی زاده عمر شریف خود را در راه اعتلای کلمه ی توحید و ترویج شریعت اسلام و وحدت کلمه مسلمین بویژه خطه ی جنوب فارس مصروف نمود. مسلماً ضایعه ی درگذشت ایشان خسارتی جبران ناپذیر برای علمای این خطه و مردم شریف اوز خواهد بود.

اینجانب این مصیبت را به محضر خانواده و بستگان محترم ایشان، علما و مشایخ اهل سنت جنوب فارس، مدارس علوم دینی، مردم شریف شهرستان اوز و همه ی دوست داران ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی مسئلت دارم.

 

پیام رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور:

حجت الاسلام والمسلمين خداداده، رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در پيامي، درگذشت شيخ عبدالعزيز قاضي‌زاده، مفتي اهل سنت منطقه جنوب ايران و امام جمعه شهر اوز در استان فارس را تسليت گفت. متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت شیخ عبدالعزیز قاضی‌زاده، مفتی اهل سنت منطقه جنوب ایران و امام جمعه شهر اِوَز موجب تاثر خاطر شد. این عالم بزرگوار، از مروجان وحدت میان شیعه و سنی بودند و در مقابله با توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان، بسیار تلاش کردند. اینجانب با عرض تسلیت به بیت آن مرحوم و وابستگان و علاقمندان به ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی، و برای بازماندگان معزز، صبر و سلامتی مسالت دارم.

 

خلیل نامدار رئیس شورای اسلامی شهر لار و ابوالفضل سعیدی حقیقی سرپرست شهرداری این شهر، در پی درگذشت حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه شهرستان اوز و مفتی اهل سنت جنوب کشور، پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت مرحوم حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه شهرستان اوز و مفتی اهل سنت جنوب کشور، موجب تاثر و تالم خاطر اینجانبان، مردم شریف استان فارس و بویژه شهرستان های جنوبی این استان پهناور و مردم ولایی منطقه لار و لارستان بزرگ شد.

بی ‌شک خدمات ارزشمند آن عالم پرهیزکار و تلاشگر اهل سنت جنوب کشور که از نمونه‌ های برجسته علم و تقوی بوده و سالیان متمادی عمر شریف خود را در راه وحدت شیعه و سنی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری نمودند، از یاد و خاطره‌ها نخواهد رفت.

این مصیبت را به همه مسلمین، مردم شریف استان فارس، علمای اهل سنت، بویژه مردم شهرستان اوز و دیگر شهرستان های جنوبی فارس و مردم شریف منطقه لار و لارستان بزرگ، خانواده محترم، شاگردان و دوستداران مرحوم قاضی زاده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماییم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین