پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

مجموعه علوم پزشکی لارستان برگزیده جایزه استانی جمعیت

در نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت که با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت و استاندار فارس برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان به عنوان برگزیده…

در نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت که با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت و استاندار فارس برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان به عنوان برگزیده در محور دستگاه های اجرایی معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، اختتامیه نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت صبح امروز، سی ام خرداد ماه و همزمان با سالروز پیوند آسمانی مولا علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، برگزار شد، مجموعه علوم پزشکی لارستان به عنوان برگزیده در محور دستگاه های اجرایی معرفی و تجلیل شد.

تجلیل از برگزیدگان محورهای خانواده، سازمان های مردم نهاد، دستگاه های اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، رسانه، مدیران و نخبگان از دیگر برنامه های این آیین بود.

به گزارش وبدا لارستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همچنین در این آیین، از ۳۲ کارشناس حوزه خانواده و جوانی جمعیت در دستگاه های اجرایی استان فارس و ۶ فرماندار شهرستان های برتر استان فارس در این حوزه نیز تقدیر شدند.

اختتامیه نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت به همت دبیرخانه ستاد خانواده و جوانی جمعیت استان فارس، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای تحقق اهداف ستاد خانواده و جوانی جمعیت شامل «افرایش آمار ازدواج و کاهش سن ازدواج»، «افزایش آمار باروری به ویژه در خانواده های تک فرزند» و «کاهش سقط عمدی جنین» برگزار شد.

رونمایی از پوستر رویداد جوانی جمعیت فارس از دیگر بخش های این آیین بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین