پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

محور دو بانده لار – بستک با پیشرفت کار بالا در حال اجراست

با پیگیری نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس شورای اسلامی  محور دو بانده لار – بستک با پیشرفت کار بالا در حال اجراست. به گزارش میلاد لارستان…

با پیگیری نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس شورای اسلامی  محور دو بانده لار – بستک با پیشرفت کار بالا در حال اجراست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه های اطلاع رسانی دفتر نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس شورای اسلامی با پیگیری احمد جباری و استفاده از ظرفیت کمیسیون عمران محور دوبانده لار – بستک در محدوده واقع شده در استان هرمزگان (بستک – گردنده پاسخند) که مقرر شده است در سه فاز (فاز اول: تنگ بستک – فتویه)، (فاز دوم: بستک – گردنه شورز)، (فاز سوم: فتویه – گردنه پاسخند ) اجرایی گردد اینک با پیشرفت بالا در فاز اول (محدوده تنگ بستک – فتویه) در حال اجراست و بخش هایی از آن نیز آسفالت شده است.

گفتنیست این محور با پیگیری مهندس احمد جباری و دعوت وی از رئیس و اعضای کمیسیون عمران، مسئولین سازمان راهداری کشور و مسئولین بانک مسکن کشور به جهت بازدید از محور و تخصيص اعتبارات لازم قریب به یکسال پیش آغاز گردیده با تخصیص اعتبارات ملی از محل تسهیلات ماده ۵۶ و سازمان راهداری در حال اجراست.

اجرای ۱۵ کیلومتر محور دوبانده فاز اول (محدوده تنگ بستک – فتویه) اینک با پیشرفت بالا در حال اجراست و تا چند ماه آینده به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی فاز دوم (بستک – گردنه شورز) نیز آغاز شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “محور دو بانده لار – بستک با پیشرفت کار بالا در حال اجراست”

  1. ناشناس گفت:

    قابل توجه جناب آقای دکتر جسین زاده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین