جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

درخواست تجمع قانونی برای حل مشکلات آبی بیرم+فیلم

  رییس شورای اسلامی شهر بیرم بدلیل حل نشدن مشکلات بحرانی آب شرب این منطقه از استاندار فارس درخواست تجمع اعتراضی قانونی کرد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان…

 

رییس شورای اسلامی شهر بیرم بدلیل حل نشدن مشکلات بحرانی آب شرب این منطقه از استاندار فارس درخواست تجمع اعتراضی قانونی کرد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از بیرم، یعقوب رییسیان گفت: طی نامه ای از استاندار فارس و فرماندار لارستان درخواست تجمع قانونی دادیم که مکانی رو جهت تجمع و مطالبه به حق مردمی برایمان مشخص کنند.

مردم ما ولایت مداران اجازه سو استفاده به دشمنان را نخواهند داد فقط میخواهند مشکل آب این منطقه هر چه سریعتر حل شود.

ما که هر چه داد زدیم کسی نشنید، از همه طرق قانونی هر چه پیگیری کردیم شما مسئولان این موضوع بحرانی رو که مردم بیرم با آن دست و پنجه نرم می کنند، جدی نگرفتید.

خواسته مردم است که تجمع کنند و گلایه و مطالبه خود را فریاد بزنند شاید حداقل رییس جمهور صدای آنها را بشنود و چه بسا این منطقه نیز پس از سالها از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شود.

لازم بذکراست که این منطقه ۱۹ سال است مشکل آب شرب دارد و فریاد میزند این در حالیست که خط انتقال آب دریا به مرکز کشور از شهر تنشه بیرم در حال عبور است که تا این لحظه حق آبه ای برای شرب و شهرک صنعتی و صنایع بیرم درنظر گرفته نشده است.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین