جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تالار مرکزی شهر اوز ساخته می شود

تالار مرکزی شهر اوز در فاز دوم مجتمع فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری موزه مردم‌شناسی اوز، با…

تالار مرکزی شهر اوز در فاز دوم مجتمع فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری موزه مردم‌شناسی اوز، با مشارکت دولت و خیرین، فاز دوم مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل تالار مرکزی، سالن چند منظوره، نگارخانه، گالری، سالن همایش و بخش آموزشی به زودی شروع می شود.این طرح و‌ پروژه از معدود طرح هایی است که در سال گذشته با پیگیری های فرمانداری اوز، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منجر به صدور کد پروژه در کمیسیون ماده ۲۳ گردید و اکنون پس از تکمیل ساخت بخش اداری مجتمع فرهنگی و هنری شهر اوز با پیگیری محمدی فرماندار شهرستان اوز جلسه ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس با حضور افکاری ریاست سازمان و کارشناسان برنامه و بودجه، قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پارسا مسئول واحد فنی، فروغ هاشمی رئیس فرهنگ و ارشاداوز، فریبا برازنده رئیس شورای شهر و محمد ربیع خضری نماینده خیر، جلسه ای در سازمان مدیریت و‌ برنامه ریزی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز گفت: یکی از نیازهای زیربنایی هر منطقه، توسعه فرهنگی آن می باشد که با ارتقاء فرهنگ، بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه نیز برطرف خواهد شد و شهرستان اوز شهرستانی فرهنگی است که تا کنون خود را ثابت کرده است و اثربخشی فرهنگ درشهرستان در حوزه های مختلف نیز وجود دارد.

فرماندار در ادامه افزود: برنامه ها و همایش ها زیادی هست که بیشتر مواقع شهرستان اوز میزبانی آن را به عهده دارد و با توجه به ظرفیت و استعدادهای خوبی که در حوزه های مختلف در سراسر شهرستان وجود دارد، اجرای برنامه ها، سمینارها و همایش ها را با مشکل مواجه کرده است و‌ بر اساس نیاز سنجی به عمل آمده و مشورت با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس و اداره کل فرهنگ و‌ ارشاد، اعتباری به تناسب کمک خیرین در سال گذشته در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب و تخصیص داده شده است و با کمک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توانستیم برای ساخت بخش آموزشی و سالن چند منظوره توسط دولت ( فرمانداری ) مصوب نماییم که به زودی با مشارکت خیرین شروع به ساخت آن انجام می شود. در این فاز دوم این پروژه ابتدا بخش دولتی وارد عمل می شود و انتظار داریم مشارکت خیرین نیز بیشتر شود تا هرچه سریعتر این پروژه کد دار به ثمر برسد.

در این جلسه کشکولی کارشناس شهرستان نیز از فعالیت های فرهنگی و حمایت خیرین در این بخش صحبت کرد و افزود: اوز مقام ها و شاخص های زیادی در این حوزه دارد و طی چند بازدید و بررسی انجام شده از فاز اول پروژه ساختمانی زیبا در بهترین نقطه شهر توسط خیرین خریداری و ساخت بخش اداری نیز توسط خیر به اتمام رسیده است.

فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز ضمن تشکر از افکاری و‌ قانعی بابت وقتی که برای مسئولین و مردم اوز و در کل بخش فرهنگی و هنری گذاشته اند از فعالیت ها و کسب عنوان های حوزه فرهنگ و هنر و دینی ‌و رسانه شهرستان گفت و از جامعه فرهنگی اوز که نیاز مبرم برای ادامه فعالیت به زیر ساخت دارد‌ و تا کنون نیز همراهی خوبی که با این مجموعه پرکار شده است صحبت کرد و در خواست کرد براساس ظرفیت های شهرستان تلاش شود تا هنرمندان با دلگرمی بیشتر کار کنند.

در این جلسه فریبا برازنده رئیس شورای شهر نیز با تشکر از بخش دولتی و مشارکت خیرین در فاز یک گفت: همه شاهد فعالیت ها و نیاز قشر فرهنگی هستیم و اکنون که در فاز دوم ابتدا دولت به تعهد خود عمل کرده است ماهم به نیابت از طرف مردم فرهنگی رایزنی خود برای ساخت انجام می دهیم و به زودی تفاهم نامه منعقد می گردد.

محمد ربیع خضری نیز درمورد مشارکت خوب خیرین و ساخت و سازهایی که در زمینه های مختلف خیر انجام داده است توضیح داد و گفت اکنون که ابتدا دولت نیاز سنجی انجام داده است و اقدام به ساخت پروژه کرده است حتما خیرین دلگرم شده و مشارکت می کنند.

قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس پس از شنیدن صحبت های حاضرین در جلسه گفت: اوز یکی از شهرستان های برتر در حوزه فرهنگی است و همه واقف بر فعالیت های حوزه های مختلف در این حوزه هستیم و ما هدف را بر توسعه و عدالت فرهنگی گذاشته ایم.

افکاری مدیر کل سازمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پایان ضمن خوش آمد گویی به مهمانان در جلسه گفت؛ صحبت هایی که شد همه به جا بود و هدف همگی نیز تلاش برای ارتقا بخش فرهنگی است، اما با توجه به طرح های نیمه تمامی که در سطح استان داریم بدون اینکه منابع مالی تامین شده باشد، مسئولین را زیر سوال می برد اما برای این پروژه کد دار که با سایر پروژه ها تفاوت دارد درصدی از محل اعتبارات دولتی گذاشته ایم و در سال آینده نیز اعتبار می گیرد و به یاری خدا و با کمک بخش دولتی و استفاده از ظرفیت خیرین تلاش کنیم تا هرچه سریعتر روند فاز دوم پروژه آغاز و به سرانجام برسد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تالار مرکزی شهر اوز ساخته می شود”

  1. اوزی کارمند گفت:

    ای با با اگر به فکر. اعتبارات دولتی. باشی این تا لار مرکزی. چتر. ریس جمهور. عوض. خواهد. کرد. بله تالار مرکزی. اوز. ساخته خواهد. شد ؟؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین