یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

کمبود نیروی انسانی از مشکلات دفتر خبری لارستان

در بازدید فرماندار ویژه لارستان از دفتر خبری کمبود نیروی انسانی، خودرویی و تخصیص اعتبار برای بازسازی قسمتی از ساختمان دفتر خبری لارستان مهمترین مشکلات این دفتر اعلام شد‌. به…

در بازدید فرماندار ویژه لارستان از دفتر خبری کمبود نیروی انسانی، خودرویی و تخصیص اعتبار برای بازسازی قسمتی از ساختمان دفتر خبری لارستان مهمترین مشکلات این دفتر اعلام شد‌.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان به همراه احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرمانداری و باقریه مشاور فرماندار در امور بانوان با حضور در دفتر خبری لارستان از نزدیک با فعالیت های این دفتر آشنا شد.

فرماندار ویژه لارستان ضمن تقدیر از زحمات مسئول این دفتر در شهرستان گفت: رسالت سختی را خبرنگاران در شهرستان بزرگ لارستان بر دوش می کشند که یکی از آنان امانت داری و صداقت در کار است که به حمدالله به خوبی از عهده آن بر آمده و تلاش می نمایند.

دهقان یاد آور شد: روسای ادارات باید در راستای اطلاع رسانی به مردم از عملکرد سازمانی خود با صدا و سیما پیوند خورده و به مردم خدمات نظام را ارائه نمایند.

فرماندار در ادامه از واحدهای مختلف این دفتر بازدید کرد.

در این بازدید مسعود جعفری نژادان مسئول این دفتر مسائل و مشکلات دفتر خبری لارستان را به اطلاع فرماندار رساند و از حضور وی تقدیر کرد.

اهم مشکلات مطرح شده در این بازدید، کمبود نیروی انسانی، خودرویی و تخصیص اعتبار برای بازسازی قسمتی از ساختمان دفتر خبری لارستان بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کمبود نیروی انسانی از مشکلات دفتر خبری لارستان”

  1. لارستان بیخواب گفت:

    تمام ادارات این مشکل را دارند و این مشکل در شهرستان لارستان تازگی ندارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین