جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رتبه نخست دانشجوی لاری در جشنواره ملی قرآن و عترت کشور

  عمران جمالی اعلام کرد که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان مقام نخست جشنواره ملی قرآن و عترت کشور را از آن خود کرد. به گزارش میلاد لارستان، عمران…

 

عمران جمالی اعلام کرد که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان مقام نخست جشنواره ملی قرآن و عترت کشور را از آن خود کرد.

به گزارش میلاد لارستان، عمران جمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: محمد برومندی دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در سی و هفتمین دوره از مسابقات قرآن و عترت در رشته پرسمان معارفی به مقام نخست کشوری رسید.

وی اضافه کرد: علی نام‌آور دانشجوی رشته مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان هم به مقام سوم کشوری در رشته اذان رسید و به جشنواره ملی اعزام شد.

جمالی در خصوص مسابقات توضیح داد: این دانشجویان پس از کسب مقام در مرحله کشوری بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور که در تهران برگزار شده بود؛ به مرحله ملی راه یافتند و توانستند در این مرحله هم افتخارآفرین باشند.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان یادآور شد: تلاش دانشجویان و بسترسازی فرهنگی که در این دانشگاه انجام شده و زمینه مساعدی را برای رشد و شکوفایی دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی مهیا کرده که امیدوارم با تداوم آن شاهد موفقیت‌های بیشتر دانشجویان باشیم.

سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت به میزبانی ارومیه در دانشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین