یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان جویم

با هدف بررسی مسائل و مشکلات جوانان، اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان جویم، با هدف بررسی مسائل و مشکلات جوانان برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد…

با هدف بررسی مسائل و مشکلات جوانان، اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان جویم، با هدف بررسی مسائل و مشکلات جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان جویم،با هدف بررسی مسائل و مشکلات جوانان به ریاست فرماندار و با حضور مسئول ورزش و جوانان، شهردار، شورای اسلامی شهر، شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی، صمت، آموزش و پرورش،کمیته امداد،راه و شهرسازی، بهزیستی، امور بانوان فرمانداری و دیگراعضا در سالن جلسات فرمانداری جویم برگزار شد.

 

مهدی بیاتی(مسئول ورزش و جوانان جویم):

وظایف این ستاد؛ مطالعه، تشریح و استخراج اطلاعات مرتبط با کمیته از گزارش ملی،استانی و شهرستانی در حوزه جوانان، مطالعه و تشریح اسناد بالادستی با کمیته های تخصصی، مسئله یابی و بررسی ریشه ای موضوعات حوزه جوانان بصورت تخصصی با استخراج اولویت ها، ارائه نظرات و پیشنهادات در ارتباط با موضوعات قابل طرح در ستاد، برنامه ریزی و تقسیم کار دستگاه ها می باشد که می طلبد جلسات بصورت ماهی یکبار برگزار گردد.

دبیرخانه تخصصی ستاد با هماهنگی امور اجتماعی فرمانداری برگزار می شود که این دبیرخانه در اداره ورزش و جوانان مستقر و وظایف آن: تهیه تقویم زمانبندی جلسات تخصصی، تمهید مقدمات برگزاری جلسات و تهیه گزارش دوره ای از عملکرد کمیته ها، و پیگیری اجرای تصمیمات کمیته در ستاد شهرستان می باشد و ان شاالله با توجه به اولویت موضوعات در حوزه ازدواج و خانواده-مشارکت های اجتماعی-اشتغال- اوقات فراغت-آسیب های اجتماعی و فضای مجازی، می طلبد که ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه بهداشت، تبلیغات اسلامی-کمیته امداد، دانشگاه های مستقر در شهرستان،بهزیستی، دادگستری، هلال احمر، شهرداری، شورای شهر، جهاد دانشگاهی، اداره کار، میراث فرهنگی، بانکها، امور مالیاتی،صندوق کارآفرینی، سپاه، آموزش و پرورش،فرمانداری و نیروی انتظامی، همکاری لازم با ستاد در کمیته های تخصصی را داشته باشند.

ستاد شهرستان متشکل از فرماندار بعنوان رییس ، ورزش و جوانان دبیر و ادارات مربوطه بعنوان اعضای آن می باشند.

 

نعمت اله اکبری نژاد(فرماندار جویم)؛

امروزه احساس می شود جوانان دیگر در دست خانواده ها نیستند و با وضعیتی که دشمن از طریق فضای مجازی ایجاد کرده، جوانان را به سمت جریانات منفی سوق می دهند که آنان را از اهداف نظام و انقلاب دور نمایند و این معضل بزرگی برای جامعه و به ویژه خانواده هاست.

ما اگر بتوانیم از موارد ذکر شده دو مورد هم به نتیجه برسانیم کار بزرگی است و بایستی در حد توان جهت امور جوانان مدیریت کنیم و پای کار باشیم.

اگر جوانان انگیزه نداشته باشند، از ازدواج هم دور می شوند و به همین دلیل سن ازدواج افزایش یافته، پس باید شرایطی فراهم شود تا جوانان را به آینده امیدوار کنیم و جلسات نیز خروجی خوبی داشته باشد.

در پایان جلسه، حاضرین مواردی همچون برگزاری کارگاه های آموزشی، ایجاد صنایع تبدیلی، برگزاری کلاس های هنری-فرهنگی و ساخت استخر جهت جوانان را پیشنهاد و اعلام همکاری نمودند.

خبرنگار:آرزو جهان پیما

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین