سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیام دکترجعفرپور به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، در…

دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، در بخشی از این پیام آمده است:اینجانب، به عنوان خادم مردم شریف و قطره

ای از دریای پرخروش رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرارسیدن این ایام را به همه ملت شریف ایران، به خصوص مردم شهید پرور لارستان، خنج و گراش و جوانان این مرز و بوم که پرچمدار عزت و شرافت این کشور اسلامی اند، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای خود و همگان ، توفیق ادامه راه شهیدان، حرکت در خط ولایت و پیروی از ولی امر زمان را مسألت می کنم.

با هم متن پیام دکتر جعفرپور را مرور می نماییم

بسم الرب الشهدا  و الصدقین…

۳۱ شهریور ۱۳۵۹ آغازگرحرکتی عظیم و سرنوشت ساز بود. حرکتی بزرگ که برای همیشه جاودانه ماند.

دفاع مقدس، دفاعی بود با پشتوانه ای از نیت های پاک الهی که جوانان وطن در دل داشتند، حفظ وطن و ناموس و شرافت را بر هر امر مقدم شمرده و به سوی صحنه نبرد شتافتند، که گویی لبیک گویان به سوی حق می شتابند.

دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏ های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده وخواهد ماند .

هفته دفاع مقدس، بازخوانی رشادت های یاران مخلص آن دوران، شهدا و جانبازان، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان هشت سال نبرد شرافتمندانه است. رویدادی مهم در تقویم تاریخ پر عزت کشور پس از انقلاب اسلامی که سالهاست میان نسل ها جاری است و یادآور می شود آنچه اکنون ایران اسلامی به آن مفتخر است، ثمره فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و اطاعت مردم از ولی امر خود است که با قدرت در برابر ظلم و ستم یک جهان از خود دفاع کردند.

اینجانب، به عنوان خادم مردم شریف و قطره ای از دریای پرخروش رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرارسیدن این ایام را به همه ملت شریف ایران، به خصوص مردم شهید پرور لارستان، خنج و گراش و جوانان این مرز و بوم که پرچمدار عزت و شرافت این کشور اسلامی اند، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای خود و همگان ، توفیق ادامه راه شهیدان، حرکت در خط ولایت و پیروی از ولی امر زمان را مسألت می کنم.

 

روییده زتربت شهیدان، گل سرخ / پیغام شهید است به دوران، گل سرخ

تا جان دگر فدا کند رهبر را / روییده هزار باغ و بستان، گل سرخ 

 

دکتر جمشید جعفرپور
نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین