شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اورژانس لارستان، بهره‌ورترین مرکز ۱۱۵ در کشور است

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اورژانس لارستان با بیان اینکه بهره‌ورترین مرکز ۱۱۵ در کشور است، گفت: قدردان زحمات، صبوری و نجابت تکنسین های اورژانس ۱۱۵ هستیم. به گزارش میلاد…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اورژانس لارستان با بیان اینکه بهره‌ورترین مرکز ۱۱۵ در کشور است، گفت: قدردان زحمات، صبوری و نجابت تکنسین های اورژانس ۱۱۵ هستیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان آئین بزرگداشت روز ملی اورژانس و فوریتهای پزشکی در دانشکده علوم پزشکی لارستان با حضور دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشکده، احمد علمدار معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین رمضانی، امام جمعه موقت لار، دکتر محمد آزادگان، معاون درمان، دکتر صباغی رئیس اورژانس و تنی چند از معاونان و مدیران دانشگاهی و شهرستانی در سالن اجتماعات کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده لارستان برگزار شد.

در این آئین، رئیس دانشکده با بیان این نکته که سه جنبه از اورژانس ۱۱۵ لارستان قابل ذکر است اظهار داشت: به جرات می توان گفت که اورژانس لارستان، بهره‌ورترین مرکز ۱۱۵ در سازمان اورژانس است که با داشتن تنها ۵۰ درصد از شاخص نیروی انسانی کشوری اما هیچ ماموریت بر زمین مانده یا پایگاه تعطیل شده ای ندارد.

وی افزود: رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی جز معدود روسایی مراکز در کشور است که هم تخصص طب اورژانس داشته و هم عضو بورد کشوری فوریت های پزشکی هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان خاطرنشان کرد: تلاش همکاران در تکمیل ناوگان امدادی اورژانس که به رغم همه مشکلاتی که بر سر راه اختصاص اتوبوس آمبولانس در سال های گذشته وجود داشت با لطف خدا، همراهی خیران و تلاش مسیولان در مجموعه این اتفاق افتاد و مفتخریم که کاروان این مرکز با اتوبوس آمبولانس به مرز شلمچه برای خدمت به زائران حسینی اعزام شد.

دکتر سلمان پور در انتها گفت: قدردان زحمات، صبوری و نجابت تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در همه شرایط و وضعیت های مجموعه هستیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین