شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مدیریت شهری آماده همکاری برای تبدیل شدن قلعه اژدها پیکر به یک مکان گردشگری است

شهردار لار در بازدید از قلعه اژدها پیکر، گفت: مجموعه مدیریت شهری آماده هرگونه همکاری و همراهی برای تبدیل شدن قلعه اژدها پیکر به یک مکان گردشگری است. به گزارش…

شهردار لار در بازدید از قلعه اژدها پیکر، گفت: مجموعه مدیریت شهری آماده هرگونه همکاری و همراهی برای تبدیل شدن قلعه اژدها پیکر به یک مکان گردشگری است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، اصغر فرودی به همراه اشکان عسکری عضو شورای اسلامی این شهر، با حضور در قلعه اژدها پیکر؛ ضمن بازدید از این قلعه، با باستان شناسانی که با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری لارستان در این قلعه تاریخی مشغول کاوش بودند دیدار کرد.

اصغر فرودی بخش های مختلف قلعه اژدها پیکر را مورد بازدید قرار داد و ضمن گفتگو با کاوشگران، بیش از پیش در جریان قدمت این قلعه تاریخی قرار گرفت.

شهردار لار در بازدید خود از این قلعه، با توجه به ظرفیت این مکان تاریخی که در صورت تبدیل شدن به موزه می تواند یکی از اماکن مهم گردشگری لارستان محسوب شود، آمادگی مجموعه مدیریت شهری را برای هرگونه همکاری و همراهی اعلام کرد.

کاوش قلعه اژدها پیکر شهر لار با مجوز شماره ۹۹۱۰۲۳۲۴ پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری؛ در فصل اول از تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۹ تا ۲۳ همین ماه و در فصل دوم از ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ تا ۱ مهرماه جاری انجام شده و این بررسی نشان داد که سفال‌های دوره ساسانی و دوره‌های مختلف پس از اسلام در سطح قلعه اژدهاپیکر شهر لار وجود دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین