سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

معرفی سرپرست دفتر خبرگزاری ایرنا در لارستان

محسن سلیم، به عنوان سرپرست دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان در مراسم معرفی مسئول دفتر ایرنا لارستان، با اشاره به سفر…

محسن سلیم، به عنوان سرپرست دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان در مراسم معرفی مسئول دفتر ایرنا لارستان، با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به لارستان (نوزدهم اردیبهشت ۱۳۸۷) افزود: باید بررسی شود که چرا رهبر معظم انقلاب شهر و دیار لار را برای حضور انتخاب کردند.

دهقان گفت: رهبر معظم انقلاب در سفر تاریخی خود و در جمع مردم لار به آزادیخواهی و مبارزه مردم این منطقه با استکبار و همچنین اتحاد و همدلی تحسین برانگیز بین مردم شیعه و سنی ساکن در این منطقه اشاره فرمودند و آنها را از ویژگی های بارز این دیار دانستند.

فرماندار لارستان ادامه داد: امروز نیز مردم لارستان هنوز پس از گذشت بیش از ۱۵ سال از سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به این منطقه این روز بزرگ را گرامی می دارند و جشن می گیرند و این روز فراموش نشدنی را به نام روز لارستان بزرگ نامگذاری کرده و آن را بهانه ای برای تجلی همدلی و وحدت قرار داده‌اند.

دهقان، با بیان اینکه فعالیت مردم و خیرین این شهرستان در امور خیر از مرحله احساسات فراتر رفته و به یک فرهنگ و اندیشه تبدیل شده اظهار کرد: امروز به برکت مشارکت مردم و خیرین نیک اندیش و با همت و کمک آنها شاهد اتفاقات و اقدامات قابل توجهی در این شهرستان هستیم.

وی افزود: برج علم و فناوری، سالن فوتسال مجتمع طوبی، زمین تنیس خاکی که به زودی افتتاح می شود و بسیاری مجموعه ها و مکان های دیگر همگی با همت خیرین نیک اندیش این شهرستان ایجاد و راه اندازی شده، خیرینی که بدون هیچ چشم داشتی آماده ورود به هر کار و فعالیت عام المنفعه ای هستند.

 

ایرنای لارستان ظرفیتی برای معرفی جنوب فارس

سرپرست سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس نیز در این آیین ضمن قدردانی از حمایت‌های فرمانداری و دیگر مجموعه های لارستان از دفتر ایرنا در این شهرستان گفت: قطعا این ظرفیت می تواند در جهت تحقق بحث جهاد تبیین و بیان دستاوردها و اقدامات دولت مردمی سیزدهم و همچنین معرفی کامل و جامع ظرفیت های جنوب استان فارس به کار گرفته شود.

بهنام احمدی افزود: معتقدیم اگر اقدامات و فعالیت هایی که در گوشه گوشه استان در حال انجام است را بتوانیم به خوبی به مردم منتقل کنیم توانسته ایم گام مهمی در جهت امیدآفرینی و شور و نشاط اجتماعی در جامعه و در میان مردم برداریم.

به گزارش میلاد لارستان، در این آیین محسن سلیم از فعالان رسانه‌ای لارستان به عنوان سرپرست دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهرستان لارستان معرفی شد. پیش از این حمید جهان مسئول دفتر خبرگزاری ایرنا در لارستان بود که از چندی قبل بعنوان رئیس خبرگزاری ایرنا کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است.

گفتنی است؛ محسن سلیم جوان فعال رسانه ای لارستان و کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی گرایش مدیریت رسانه در دانشگاه سوره تهران به عنوان سرپرست دفتر خبرگزاری ایرنا در لارستان منصوب شده است.

وی که چندی پیش مستند پرمخاطب “نقابدارها” را کاگردانی نموده است در مصصاحبه با میلاد لارستان بیان داشته بود در عرصه مستندسازی نیز بیشتر به دنبال حرف‌های گفته نشده و آسیب شناسی و رفع مشکلات هستم و حتما موضوعات بومی لار و منطقه را نیز بررسی خواهم کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “معرفی سرپرست دفتر خبرگزاری ایرنا در لارستان”

  1. زهرا گفت:

    الان شما ایرنای جیرفت رو ببینید که خبرهای شهرستانهای جنوب استان کرمان رو بخوبی تحت پوشش قرار داده. ایرنای کاشان هم خبرهای چندین شهرستان اطرافش ،ولی دفتر خبری لارستان کارنامه خوبی نداشته و حتی اخبار لار رو به زور و اون هم با استفاده از خبرهای رسانه های محلی لار منعکس میکنه

  2. ناشناس گفت:

    ببینم ایرنای لارستان فقط برای خود لاره یا به دیگر شهرستانها هم خدمت میکنه

  3. ناشناس گفت:

    فعلا که بررسی کردم چهار خبر بیشتر تو ایرنا لارستان نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین