سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

لار؛ میزبان مسابقات فوتسال تیم‌های ملی ایران و روسیه

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی طوبی شهر لار از انتخاب این شهر برای میزبانی اردوی تیم ملی و مسابقات فوتسال ایران و روسیه خبر داد….

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی طوبی شهر لار از انتخاب این شهر برای میزبانی اردوی تیم ملی و مسابقات فوتسال ایران و روسیه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و نماینده هیأت دولت به لارستان سفر کرد. وی در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای مرکزی لار، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس جهت افتتاح پروژه بزرگ ورزشگاه ۳ هزار نفری منیری(طوبی)، در این مجموعه حاضر شد.

وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی طوبی شهر لار با حضور در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از این سفر، با بیان اینکه این ورزشگاهی که امروز افتتاح شد، از مجموعه‌های کم‌نظیر ورزش جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: از خیر این طرح بزرگ مرحوم حاج ناصر منیری تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی مجموعه فرهنگی ورزشی طوبی لار را یک مجموعه فراملی و بین‌المللی دانست و افزود: می‌توان در این ورزشگاه رویدادهای بین‌المللی را به میزبانی لارستان برگزار کرد.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه می‌بایست نگاه خود را محدود به شهرستان و استان نکنیم، تصریح کرد: باید از ظرفیت این مجموعه خوب به شکل بین‌المللی در سطوح بازی‌های ملی به ویژه در رشته‌های سالنی بهره گرفته شود.

نماینده اعزامی دولت سیزدهم به لارستان با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه سال جاری در ایران اردو برگزار کنند، ادامه داد: قرار ما بر این شده است که میزبانی را به شهر لار بدهیم و بازی‌های تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه در مجموعه طوبی برگزار شود.

وی خطاب به مدیران استان و شهرستان مبنی بر پیگیری میزبانی لارستان از اردوی تیم ملی از طریق فدراسیون فوتبال و فراهم کردن مقدمات اجرایی شدن آن در بخش‌های مختلف، یادآور شد: امید می‌رود در آذرماه امسال شاهد پخش زنده بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران و روسیه از لارستان باشیم در راستای دیده شدن خدمات خیرین صورت گیرد.

هاشمی یکی از سیاست‌های وزارت ورزش را سوق دادن سرمایه‌گذاری خیرین در زمینه ورزشگاه‌سازی برشمرد و اضافه کرد: توسعه اماکن و سالن‌های ورزشی می‌تواند موجب تقویت ورزش در رشته‌های ورزشی شود.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از طراحی فضاهای تفریحی، سرگرمی و رفاهی مجموعه ورزشی طوبی شهر لار، گفت: برخورداری این مجموعه از سینما، استخر، جاده تندرستی و غیره اگر اردوی تیم ملی یا بین‌المللی برگزار شود، می‌تواند از امتیازات آن باشد.

وی با بیان اینکه تجهیز مجموعه ورزشی طوبی شهر لار به سیستم‌های سرمایشی در زمره مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان فارس قرار دارد، افزود: بنده خودم پیگیر عملی کردن این موضوع هستم و با توجه به اینکه این منطقه جزء مناطق گرمسیر است، این قول هم اجرایی شود و مجموعه به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین