پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 32

ورزشگاه 3 هزار نفری لارستان در کشور بی نظیر است

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بزرگترین پروژه خیرساز سالن سه هزار نفری ورزشی لارستان است که در نوع خود  در کشور و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس بی‌نظیر است….

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بزرگترین پروژه خیرساز سالن سه هزار نفری ورزشی لارستان است که در نوع خود  در کشور و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس بی‌نظیر است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حیدرعلی کامیاب در نشست خبری اظهار داشت: با اشاره به افتتاح ۵۰ پروژه بزرگ و تاثیرگذار ورزشی در سفر رئیس جمهور به این استان گفت: حمایت وزیر ورزش و استاندار فارس از عوامل مهم تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی ورزش این استان است.

وی افزود: این طرح‌ها که در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق محروم است با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

کامیاب افزود: امسال وعده داده بودیم ۱۸۰ پروژه ورزشی را تقدیم مردم استان فارس کنیم با افتتاح ۵۰ پروژه‌ در سفر رئیس جمهوری به بیش از ۱۳۰ پروژه می‌رسد و مابقی نیز در دهه فجر افتتاح می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه عمرانی اشاره و بیان کرد: در حال حاضر ۲۱۷ میلیارد تومان سهم اعتبارات عمرانی است که این نشان از نگاه خوب دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر رحیمی استاندار فارس است.

کامیاب تصریح کرد: پروژه‌های قبل از دولت را تکمیل کردیم و در حال حاضر ۱۳۴ پروژه فعال ورزشی در سطح استان فارس داریم که توسط امیدواریم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

این مدیر فعال و جهادی در عرصه ساخت و سازهای عمرانی ورزش فارس گفت: برای یک و نیم میلیون مترمربع فضای ورزشی که تاکنون احداث کردیم ۵۴۰ میلیارد تومان هزینه شده که در نوع خود کم نظیر است و جهش خوبی در ورزش روستاها بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین با قدردانی از حمایت خیران ورزش دوست استان تصریح کرد: ۵۹ خیر ورزش دوست با اداره کل ورزش و جوانان همکاری می‌کنند که تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه توسط آنان ساخته شده است که چهار پروژه  بزرگ آن در جنوب فارس است.

کامیاب گفت: بزرگترین پروژه خیرساز سالن سه هزار نفری ورزشی لارستان است که در نوع خود  در کشور و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس بی‌نظیر است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین