شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

هفت درخواست فرماندار گراش از فرستادهٔ رئیس جمهور

    فرماندار گراش در حضور فرستاده رئیس جمهور از هفت اولویت شهرستان گراش گفت؛ جاده چک‌چک، تکمیل مجتمع اداری، استقرار و ارتقای ادارات، حل مشکل حاشیه‌نشینی، ارتقای فداغ، تامین…

 

 

فرماندار گراش در حضور فرستاده رئیس جمهور از هفت اولویت شهرستان گراش گفت؛ جاده چک‌چک، تکمیل مجتمع اداری، استقرار و ارتقای ادارات، حل مشکل حاشیه‌نشینی، ارتقای فداغ، تامین آب شرب بخش مرکزی و تکمیل تونل بالنگستان.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پندری، جلسه شورای اداری شهرستان گراش با حضور حجت‌اله عبدالملکی، فرستاده رییس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و مدیران و معتمدین گراش صبح امروز پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

فرماندار صحبت‌های خود را با معرفی شهرستان گراش شروع کرد و از شهدای شهر و همچنین خیرین و فعالیت‌های عام‌المنفعه آنان گفت.

وی در ادامه به سرعت فهرستی از مشکلات شهرستان گراش ارائه کرد: اولین مورد تکمیل جاده چک‌چک است. این جاده مسیر مواصلاتی بین عسلویه، لامرد، خنج، گزاش، لار و بندرعباس است. ما متاسفانه برای حضور در بخش ارد مجبوریم از دو شهرستان اوز و خنج عبور کنیم تا به آنجا برسیم. این یک مسیر مهم است که باید تکمیل شود.

طاهرزاده ادامه داد: دومین مورد تکمیل مجتمع اداری است. آقای عبدالملکی همین الان هم به اتفاق شما از این پروژه بازدید داشتیم و ان‌شاءالله این پروژه به زودی تکمیل شود.

سومین موردی که فرماندار بیان کرد، استقرار و ارتقای ادارات بود: ۹ اداره هستند که در گراش باید از نمایندگی به اداره ارتقا پیدا کنند. تعدادی هم باید مستقر شود. در مجموع ۱۲ اداره است که باید مستقر شوند یا از نمایندگی ارتقا پیدا کنند. مردم از میزان خدماتی که نمایندگی‌ها دارند ناراضی هستند.

وی در ادامه به سراغ معضل حاشیه‌نشینی رفت: به دلیل قیمت بالای زمین در گراش، بخشی از مردم حاشیه‌نشین شده‌اند. پیگیری شده تا مشکل بخشی از این مناطق حاشیه‌ای به صورت ارتقا به روستا و بقیه از راه‌های دیگر حل شود.

فرماندار پنجمین مورد از درخواست‌ها را به ارتقای فداغ اختصاص داد: ارتقای فداغ به بخش جزو دغدفه های ما و همه مردم شهرستان است و تلاش‌های زیادی شده تا این ارتقا صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: تامین آب بخش مرکزی از جمله مشکلات ماست. حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت بخش مرکزی است که متاسفانه مشکل آب دارند. ما نتوانستیم از سد سلمان به اندازه کافی بهره ببریم و این مشکل باید حل شود.

طاهرزاده آخرین درخواست را هم به تکمیل تونل بالنگستان اختصاص داد: این تونل در مسیر مهمی قرار دارد و گردنه صعب‌العبوری در این نقطه قرار دارد که ما آنجا سالانه تلفاتی داریم. اورژانس برای حضور در این نقطه باید از دو شهرستان عبور کند تا به این نقطه برود. ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد برای تکمیل این تونل نیاز است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین