شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

رقابت ۱۰۰ پهلوانک از ۵ شهر در لارستان

    مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: با حضور ۱۰۰ پهلوانک از ۵ شهر مسابقات کشتی در شهر لار برگزار و تیم لارستان قهرمان این رقابت‌های چند جانبه شد. به…

 

 

مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: با حضور ۱۰۰ پهلوانک از ۵ شهر مسابقات کشتی در شهر لار برگزار و تیم لارستان قهرمان این رقابت‌های چند جانبه شد.

به گزارش میلاد لارستان، داود عسکرپور با بیان اینکه رقابت های کشتی آزاد چندجانبه پهلوانک‌ها، یادبود زنده‌یاد حسین صادقی و گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، اظهار داشت: با حضور بیش از ۱۰۰ کشتی‌گیر خردسال و ۵ تیم از شهرستان‌های لارستان، بندرعباس، نی ریز، جهرم و فیروزآباد در پارک شهر لار برگزار و نفرات و تیم های برتر مشخص شدند.

وی با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها، تیم کشتی لارستان عنوان نخست را از آن خود کرد، افزود: تیم‌های نی‌ریز و بندرعباس به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستاد.

مسوول هیئت کشتی لارستان با اشاره به اینکه این مسابقات در ۱۶ وزن و با حضور پُرشور خانواده‌های کشتی‌گیران برگزار شد، تصریح کرد: بیش از ۲ هزار نفر نظاره‌گر این مسابقات بودند.

عسکرپور با بیان اینکه از داوران، مربیان تیم‌های شرکت‌کننده، حامیان و دست‌اندرکاران این پیکارها قدردانی شد، خاطر نشان کرد: در این مسابقات از فاطمه فولادی نائب رئیس بانوان، مرضیه جذلم خزانه دار و نرجس باغبانی رئیس کمیته اجرایی هیئت کشتی لارستان و از قهرمانان کشتی آلیش بانوان استان فارس تجلیل به عمل آمد.

وی اضافه کرد: به نفرات اول تا سوم مشترک این پیکارها مدال و حکم قهرمانی اهدا شد و تیم های برتر نیز جام قهرمانی دریافت کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین