جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هنرنمایی ورزشکاران در لار+تصاویر

ورزشکاران لارستانی در جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی به هنرنمایی پرداختند. به گزارش میلاد لارستان، همزمان با هفته تربیت بدنی، ورزشکاران لارستانی در جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی به هنرنمایی پرداختند. این…

ورزشکاران لارستانی در جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی به هنرنمایی پرداختند.

به گزارش میلاد لارستان، همزمان با هفته تربیت بدنی، ورزشکاران لارستانی در جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی به هنرنمایی پرداختند.

این مراسم باشکوه که در شامگاه روز جمعه ۵ آبان‌ماه و با حضور چشمگیر خانواده‌ها همراه بود، در محل میدان بزرگ امام خمینی ره شهر لار برگزار شد.

در این برنامه ورزشی، ورزشکاران رشته‌های مختلف اعم از تکواندو، زورخانه‌ای، ژیمناستیک، کونگ‌فو، پارکور، دارت، بوکس، کیک‌بوکسینگ، کوهنوردی و صخره‌نوردی و غیره به اجرای حرکات ورزشی پرداختند تا به نوعی با معرفی رشته خود، والدین را برای شرکت فرزندان در این رشته‌ها ترغیب کنند.

مهیج‌ترین بخش این برنامه، صخره نوردی و سقوط آزاد از بلندترین نقطه برج مستقر در مرکز میدان امام خمینی ره لار بود که توانست حضار را به هیجان وادارد.

در این مراسم شهردار لار و رییس اداره ورزش و جوانان لارستان اجرای برنامه‌های شاد و بانشاط در شهر را یکی از الزامات اساسی برشمردند و بر تداوم اینگونه برنامه‌ها تأکید کردند.

گفتنی است؛ از آغاز شیوع کرونا و پس از آن بدلیل شرایط ترافیکی و ایمنی با تصمیم شورای تأمین لارستان از بیش از ۳ سال پیش ورودی‌های میدان امام خمینی ره شهر لار مسدود شده که خوشبختانه از این شب جهت استفاده عموم مردم بازگشایی شد.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از لنز دوربین علی یگانه لاری می‌بینیم:

ف ۱۱۰

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “هنرنمایی ورزشکاران در لار+تصاویر”

  1. غرفه دار گفت:

    دراین جشنواره،بیش از۳۰غرفه صنایع دستی غذایی برپابود،دریغ ازیک عکس

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین