یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پرواز اولین هواپیمای مغناطیس‌سنجی هوایی ایران در لارستان

اولین هواپیمای مغناطیس‌سنجی هوایی ایران برای شناسایی ظرفیت‌های نفت و گاز در لارستان به پرواز درآمد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، با پیگیری حسین…

اولین هواپیمای مغناطیس‌سنجی هوایی ایران برای شناسایی ظرفیت‌های نفت و گاز در لارستان به پرواز درآمد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، با پیگیری حسین حسین‌زاده اولین عملیات مغناطیس‌سنجی هوایی در ایران به منظور شناسایی چاه‌های نفت و گاز از مبدا فرودگاه لارستان انجام شد.

در این مراسم که نماینده و جمعی از مسئولان وزارت نفت، هوافضا و سازمان انرژی اتمی حضور داشتند، هواپیمای مخصوص این عملیات به پرواز درآمد و با حرکت در ارتفاع پایین به سنجش پهنه ۵ شهرستان جنوبی فارس و قسمتی از جنوب شرق ارتفاعات زاگرس پرداخت.

امید است با اجرا و تداوم این عملیات که توسط متخصصان بومی در حوزه ژئوفیزیک هوابرد طراحی شده است، ذخایر استراتژیک نفت و گاز در منطقه‌ای به وسعت ۱۷۵ هزار کیلومتر مربع کشف شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، انتخاب لارستان به عنوان اولین نقطه اجرای این عملیات را افتخارآمیز دانست و در این رابطه از تلاش‌های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت، شرکت‌های ژئوفیزیک و سازمان‌های مربوطه و مسئولان شهرستانی قدردانی کرد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین