یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برای نجات مردم غزه در مساجد دعا و مناجات قرائت شود

روابط عمومی دفتر امام جمعه و مسول رسیدگی به امور مساجد لارستان با صدور اطلاعیه ای از شهروندان خواست تا برای مردم غزه با برگزاری مراسم دعا و مناجات با قرائت…

روابط عمومی دفتر امام جمعه و مسول رسیدگی به امور مساجد لارستان با صدور اطلاعیه ای از شهروندان خواست تا برای مردم غزه با برگزاری مراسم دعا و مناجات با قرائت دعای توسل، جوشن صغیر و دعای هفتم صحیفه سجادیه و.. در مساجد جهت رفع ظلم رژیم کودک کش اقدام کنند.

به گزارش میلاد لارستان، روابط عمومی دفتر امام جمعه و مسول رسیدگی به امور مساجد لارستان با صدور اطلاعیه ای از شهروندان خواست تا برای مردم غزه با برگزاری مراسم دعا و مناجات با قرائت دعای توسل، جوشن صغیر و دعای هفتم صحیفه سجادیه و.. در مساجد جهت رفع ظلم رژیم کودک کش اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

“وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا”.

چرا در راه خدا جهاد نمی‌کنید و در راه (آزادی) جمعی ناتوان از مرد و زن و کودک که دائم می‌گویند: بار خدایا، ما را از این شهری که مردمش ستمکارند بیرون آر و از جانب خود برای ما (بیچارگان) نگهدار و یاوری فرست. ( سوره نساء ۵_٧۴).

در روزهای گذشته شاهد افزایش حملات رژیم کودک کش صهیونیستی به مناطق مسکونی، آموزشی، درمانی و بیمارستانی و …در غزه بودیم که موجی از کشتار و جنایت را در بین این مردم مظلوم ایجاد کرده است.

ضمن محکوم کردن این جنایات و اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه، پیرو تماس ها و درخواست های مردمی مبنی بر حمایت از این مردم مظلوم از همه اعزه و سروران ارجمند ائمه محترم جماعات مساجد شهر لار درخواست می شود با برگزاری مراسم دعا و مناجات با قرائت دعای توسل، جوشن صغیر و دعای هفتم صحیفه سجادیه و.. در مساجد جهت رفع ظلم رژیم کودک کش اقدام فرمایید.

همچنین با هماهنگی هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج کمک های مردمی جمع آوری تا برای تهیه اقلام مورد نياز برادران و خواهران مسلمانمان در غزه اقدام گردد.

اجرکم عندالله

 

«روابط عمومی دفتر امام جمعه و مسول رسیدگی به امور مساجد لارستان»

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین