شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

حسین‌زاده: تشنه قدرت نیستم

حسین حسین‌زاده پس از عدم ثبت‌ نام برای انتخابات مجلس بعدی، به جای صدور بیانیه ترجیح داد از تریبون نماز جمعه با مردم سخن بگوید و با ارائه گزارش عملکرد،…

حسین حسین‌زاده پس از عدم ثبت‌ نام برای انتخابات مجلس بعدی، به جای صدور بیانیه ترجیح داد از تریبون نماز جمعه با مردم سخن بگوید و با ارائه گزارش عملکرد، به بعضی ابهام‌ها پاسخ دهد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت‌برکه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سخنران بین دو نماز روز جمعه ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در حسینیه اعظم گراش بود. ۹ روز پیش با پایان مهلت ثبت‌نام نامزدهای مجلس دوازدهم، اعلام شد حسین‌زاده در این انتخابات حضور ندارد و در بیانیه‌ای دلایل آن اعلام می‌شود. حسین حسین‌زاده ترجیح داد به جای بیانیه یا مصاحبه، از فرصت ۲۵ دقیقه‌ای صحبت در تریبون نماز جمعه برای صحبت با مردم استفاده کند.

حسین‌زاده صحبت‌های خود را با سلام به شهدا آغاز کرد و به ۱۳ آبان و وقایع غزه اشاره کرد: «همینطور که حضرت آقا هم در بیانات چند روز پیش در دیدار با دانش‌آموزان و دانشجویان بیان فرمودند، مردم غزه با صبرشان وجدان بشری را به حرکت درآوردند و دنیا را متوجه چهره پلید رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی کردند. افول قدرت رژیم صهیونیستی فرا رسیده و چهره پلیدی که در طی این ۷۵ سال ظلم به ملت فلسطین بوده، روز به روز دارد نمایان‌تر می‌شود و یک فهم مشترک بین‌المللی برای شناخت جنایت رژیم صهیونیستی شکل گرفته است. دوم این که وقایع غزه، دروغ بودن گنبد آهنین را نشان داد.»

نماینده مردم در مجلس با تشکر از مردم گفت: «تشکر می‌کنم از شما مردم عزیز، فهیم، نجیب و دوست‌داشتنی و همچنین خیرینی که همیشه پای کار نظام بوده‌اند. بزرگترین سرمایه معنوی اینجانب، اعتماد و همراهی شما مردم عزیز شهرستان‌ لارستان، گراش، اوز، خنج و جویم بوده است که برای همیشه مدیون این عزیزان هستم. وظیفه می‌دانم از مردمی که صادقانه حمایت کردند به ویژه خانواده شهدا، علما، مسئولین بزرگوار، عزیزان، دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، سپاه، روستاییان عزیز، شهروندان فهیم سپاسگزاری کنم و از همین جایگاه مقدس اگر دل عزیزی را آزرده کردیم و یا جسارتی شده، از همین جایگاه مقدس حلالیت می‌طلبم.»

حسین‌زاده در ادامه گزارشی از مهمترین فعالیت‌های انجام شده در پنج شهرستان داد: «کارهای بزرگی انجام شده است که در راس آن، ارتقا بخش جویم به شهرستان بود که بعد از نزدیک به یک قرن اتفاق افتاد و موجب خوشحالی مردم شهر جویم شد. جاده جهرم – جویم – لار – بندر که به گواه عزیزان در راه و شهرسازی که در هفته دولت گزارش می‌دادند، در طول حیاتش ۲۰ کیلومتر دو بانده شده و بزرگ شده بود؛ اما الان ۴۸ کیلومتر آن فقط در همین هفته که ریاست جمهور به فارس سفر کردند افتتاح شد و کل محور زیر پیمان رفته است و با شدت و ضعف در حال کار است. منطقه ویژه اقتصادی، کارگو و افزایش پروازها که بی‌سابقه است. حضور دانشجویان پزشکی در جنوب، کتابخانه لار که یکی از بزرگترین کتابخانه‌های استان است و عن‌قریب افتتاح خواهد شد.

«گازکشی سراسر حوزه انتخابیه که اگر با همین شدت ادامه پیدا بکند تا پایان سال ۱۴۰۳ نقطه‌ای نخواهیم داشت که گازکشی نشده باشد. اکتشافات گسترده نفت و گاز در حوزه انتخابیه و اخیرا برای اولین‌ بار بعد از انقلاب، هواپیمای مغناطیس‌سنجی که وجود هیدروکربن را در عمق ۸ هزار متری را تخمین می‌زند استفاده شد و ۱۷۵ هزار کیلومتر مربع با هزینه بیش از ۵ میلیون یورو پهنه زاگرس جنوب و جنوب شرق را پوشش داد و الحمدلله نعمت گاز فراوانی هم کشف شد که انشالله در آینده از آن استفاده خواهد شد.»

حسین‌زاده در خبر خوشی به مردم شش بخش جنوبی فارس، به ویژه فداغ و خلیلی گفت: «از محل انتقال آب خط سراسری خلیج فارس، موافقت ماده ۲۳ اخذ شده است و تا پایان سال یا در سال آینده، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.»

حسین‌زاده گفت: «موافقت اصولی بیمارستان راهپیمای اوز به هر حال پس از پیگیری فراوانی [اخذ شد]. ایجاد بزرگترین کارخانه جنوب فارس در شهرستان خنج با هزینه بیش از ۲۸۱ میلیون یورو توسط ستاد اجرایی حضرت امام در حال انجام است و بیش از صدها نفر در حال حاضر جذب شده‌اند و انشالله پیش‌بینی است که تا پایان سال و نهایتاً سال جدید به بهره‌برداری برسد. برق ۲۰ روستا و شهر در سطح شهرستان خنج با هزینه ۴۴۰ میلیارد تومان از بودجه نفت از آن پروژه‌هایی بود که در طی همین دوره نماینده آغاز کرد و در همین دوره هم به سرانجام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. ده‌ها زمین چمن مصنوعی و تکمیل سالن‌ها و سوله‌ها در حال انجام است.»

حسین‌زاده در مورد عدم حضور در انتخابات گفت: «در پی محبت اقشار مختلف مردم برای حضور اینجانب در انتخابات سال ۱۴۰۲ خدا می‌داند حتی ایام حج، کنار خانه خدا در منا، در این فکر بودم که خدایا، هر آن چیزی که خیر و صلاح مردم و خود بنده هست، حتماً انجام بشود. همیشه هم دعا را مد نظر داشتم که اللهم وَفِّقْنا لِمَا تُحِبُّ وَ تَرضی. مردم عزیز، من مدیون حمایت‌های بی‌دریغ و بی‌نظیر شما هستم و محبت‌های مردم عزیزم را فراموش نمی‌کنم. الان که برای سومین بار باید چشمم برود زیر تیغ جراحی، شما هم دعا کنید که انشاالله همه سلامت باشند و ما را هم از دعای خودتان محروم نکنید. انشاالله در هر سنگری که باشیم، هدف ما خدمت و خدمتگزاری است.»

حسین‌زاده گفت: «شاید سوال پیش بیاید؛ مرخصی بگیر. من که تشنه قدرت نیستم و فرصت هم برای همه عزیزان هست و بوده است. من فرزندم ایام زلزله به دنیا آمد. من یک پایم بیمارستان بود و یک پایم تهران. ببینید چه فضایی به وجود آوردند و خوب الحمدلله حالا با حضور وزیر کشور و مصوبه هیئت دولت، امیدواریم که اندکی از دردهای مرحوم عزیز شهرستان اوز کم بشود. این یک مورد بود که اخیرا به وجود آمد و کار را سخت می‌کند.»

حسین‌زاده در مورد گفته‌های پیشین خود برای حضور در انتخابات گفت: «شاید سوال پیش بیاد که چرا شما در اسفندماه در جلسه با خبرنگاران عزیز گفتید که با قدرت حضور پیدا می‌کنید؟ دو دلیل وجود دارد: یک سال مانده به انتخابات یا شش ماه مانده به ثبت‌ نام، یکی بحث خودم و دفاتر است و دومی آن جوان و جوانانی که می‌خواهند بیایند در عرصه انتخابات شرکت کنند. وقتی ببینند یک جوان خودش که در رأس کار است، دارد پا پس می‌کشد چه فکر می‌کند؟ بنابراین اگر باز هم برگردم به عقب، باز هم می‌گویم «با قدرت می‌آییم.» مگر حضرت آقا بحث امیدآفرینی و نقش امید را مطرح نکردند؟

«شاید سوال پیش بیاید که چرا زودتر نگفتید؟ چرا زودتر این کار را نکردید؟ الحمدلله، در جامعه و نظام مردم‌سالاری دینی ما این‌قدر این آزادی وجود دارد که در خبرگزاری‌ها، در تلویزیون و رادیو مشخص کرده‌اند زمان انتخابات، ثبت نام و پیش ثبت نام کی است و بیشترین تعداد ثبت نام‌کنندگان بعد از انقلاب در شهرستان گراش و حوزه انتخابیه در همین دوره بوده است. چیزی حدود ۸۰ نفر پیش‌ ثبت‌نام کردند و ۴۴ نفر ثبت‌نام نهایی و هر کسی استدلال خاص خودش را دارد.»

حسین‌زاده در ادامه گفت: «تا جایی که بنده اطلاع دارم، شورا با کمک معتمدین از ماه‌های قبل با ظرفیت‌های که در شهرستان وجود دارد تماس می‌گرفتند و دعوت به مشارکت می‌کردند. خود بنده هم از یک هفته قبل از این که ثبت نام تمام بشود، با بزرگان و معتمدین صحبت کردم و عدم حضور قطعی را اعلام کردم.

«من خواهشی از عزیزان دارم. فضای انتخابات فضای وحدت، همدلی و هدف مشارکت مردم است. قطعاً ما همچنین مدت باقی‌مانده هر آن چیزی که در توان داریم کار خواهیم کرد و با هر عزیزی که از صندوق رای بیرون بیاد کار خواهیم کرد که به فرموده امام انقلاب، میزان رای ملت است احترام خواهیم گذاشت و نهایت همکاری را خواهیم داشت.»

حسین‌زاده گفت: «این فراز و نشیب‌ها وجود دارد. به شایعات توجه نکنید. دیروز جایی بودیم. عزیزی گفت شنیده‌ام می‌خواهی چشمت را عمل کنی، می‌خواهی آمریکا عمل کنی!»

حسین‌زاده در مورد اقدامات خود برای گراش گفت: «برای گراش کارهای خوبی انجام شده است. حضور دانشجوی پزشکی، ارتقا دانشگاه آزاد و پس از سال‌ها جاده چک‌چک در ریل ساخت و توسعه قرار گرفته است. از سال ۱۳۹۹ مکاتبات برای اخذ مجوز ۱۷ کیلومتر باقی‌مانده انجام شده است. تاکنون الحمدلله بیش از ۱۷ یا ۱۸ ماده ۲۳ برای حوزه انتخابیه در حوزه‌های مختلف اخذ شده است و در حال کار است. تونل بالنگستان بعد از وقفه طولانی وارد مرحله اجرایی و پیگیری می‌شود. اولین زمین چمن مصنوعی زمین بزرگ در کشور از بودجه وزارت نفت در ورزشگاه محبی شهرستان گراش انجام شده است. بودجه‌هایی که از وزارت نفت در طی این مدت اخذ شده در کل کشور بی‌سابقه است و این حاصل نمی‌شود جز با پیگیری، پیگیری و پیگیری.»

حسین‌زاده گفت: «در حوزه خود شهرستان که با کمک شورا، شهرداری، امام جمعه، فرماندار و همه دستگاه‌های اجرایی و مردم کارها انجام شده است، ساماندهی شهرک آزادگان بوده است. انشالله بحث سلطان‌آباد و محمدآباد به روستایی [دریافت کد روستا]، تعریف کمربندی جدید که در دستور کار قرار دارد. شهرک ۲۵ هزار نفری و یا ۸۰۰ هکتاری که خب فعلاً هم به یک موانعی برخورد کرده است ولی به هر حال در حال کار است. اغلب روستاها الحمدلله آبرسانی انجام شده است. آبرسانی به ارد بعد از ۱۳ سال انجام گرفت که تشکر می‌کنیم از قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی. در همین سفر اخیر هیئت دولت چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای جاده چک‌چک و تونل بالنگستان اخذ شده است و این حاصل نشد جز با پیگیری‌های بسیار زیاد و عنایت دکتر منصوری، معاون رییس‌جمهور.»

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر ویژه از امام جمعه گراش گفت: «امام جمعه شجاع، جوان، جهادی، انقلابی و پیگیر کار هستند. نه این که حاج آقا بخشایش حضور دارند عرض می‌کنم. یکی از پیگیرترین افراد در حوزه کارهای شهرستانی که پیش قدم هست، امام جمعه هستند. همین مسئله اخیری که در حوزه شهرک جدید شهرستان گراش به وجود آمده، خود من اطلاع نداشتم، ایشان جلوتر از همه ما مسئولین پیگیری کار هستند. من در همینجا از صمیم قلبم از این عزیز بزرگوار تقدیر و تشکر می‌کنم. از فرماندار پیگیر تشکر می‌کنم که با تلاش‌های شبانه‌روزی در کنار اعضای شورای شهر که به جد شبانه‌روز دارند تلاش می‌کنند. می‌بینم این جوانان عزیز در وزارتخانه‌های مختلف پیگیر هستند.»

حسین‌زاده در بخش پایانی گفت: «فصل وحدت و همدلی است. به فضل الهی باور عمیق دارم که شعور بالای سیاسی مردم حوزه انتخابیه ذیل پرچم ولایت با پرچمداری علمدار انقلاب، اسوه ایثار و حماسه، جانباز ایران زمین، رهبری معظم حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای زمینه‌ساز انتخابی پرشور و انتخاب فردی اصلح خواهد شد. از همه شما مردم عزیز طلب حلالیت می‌کنم. وعده ما فردا راهپیمایی ۱۳ آبان. پروردگارا ما را از سربازان جهاد عظیم این روزگار که جهاد تبیین است قرار بده.»

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “حسین‌زاده: تشنه قدرت نیستم”

  1. لارستان. بزرگ گفت:

    آقای حسین زاده. به هر. دلیلی منصرف شده است. کار. عاقلانه ای. کرده اند زیرا. در این. دوره شهرستان. لار آماده رقابت جدی برای انتخاب نماینده. از مرکز. لار. است

  2. لاری گفت:

    ما هم به نوبه خود تشکر می کنیم.یاد وخاطرات شما در اذهان باقی است.

  3. حسام بندري گفت:

    اشتعالزایی واجب تر بود بیشتر بودجه ها میبایست به سمت اشتعالزایی سوق داده میشد ….مثلا تولیدی های کوچک برای تولید نایلون و لواشک و …..احداث میشد بهتر بود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین