جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

حضور 25 ورزشکار لارستانی در تیم های ملی

  مدیر کل ورزش و جوانان فارس اکنون ۲۵ ورزشکار لاری در تیم های ملی عضویت دارند و این نشان از پتانسیل و ظرفیت ورزش لارستان بزرگ است. به گزارش میلاد…

 

مدیر کل ورزش و جوانان فارس اکنون ۲۵ ورزشکار لاری در تیم های ملی عضویت دارند و این نشان از پتانسیل و ظرفیت ورزش لارستان بزرگ است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، محمدمهدی سرفراز شکوهی در همایش تجلیل از برترین های ورزش لارستان با اشاره به تاریخچه ورزش در لارستان گفت: تأسیس هیات های ورزشی لارستان به سال ۱۳۱۵ تا ۱۳۲۵ هجری شمسی باز می‌گردد و این رویداد از تأسیس برخی استان های همجوار متاخر تر است و اکنون ۵۳ هیات ورزشی و کمیته های مختلف در شهرستان فعال می باشند .

دکتر شکوهی ورزش لارستان را نگین ورزش جنوب کشور نماید گفت : لارستان در ورزش کشور و استان فارس جایگاه ویژه ای دارد و خیرین این شهرستان سرآمد هستند و بیشترین حضور و همراهی را در عرصه ورزش دارند .

بهرمندی از بیشترین سرانه ورزشی خیر ساز از دیگر ویژگی شهرستان لارستان بود که مدیر کل ورزش و جوانان فارس به آن اشاره کرد و از خیرین نیک اندیش قدردانی کرد .

‌حضور ورزشکاران در تیم های ملی موضوع بخش دیگری از سخنان دکتر شکوهی بود و افزود: اکنون ۲۵ ورزشکار لاری در تیم های ملی عضویت دارند و این نشان از پتانسیل و ظرفیت ورزش لارستان بزرگ است .

دکتر شکوهی بیان داشت : وجود ۱۰ خانه ورزشی اختصاصی رشته های مختلف به مانند خانه تنیس روی میز ، بدمینتون ، شمشیر بازی ، شطرنج و …. از دیگر ظرفیت های لارستان است و با حضور تیم های همچون چمران لارستان ، استقلال لطیفی در لیگ های مختلف باعث نبض منظم ورزش لارستان شده است .

مدیر کل ورزش و جوانان تاکید کرد : در صورت حفظ روند پیشرفت این شهرستان ریاست این به مانند معاونت اداره کل ورزش و جوانان دیده خواهد شد .

وی در پایان با تقدیر از سازمان بسیج ورزشکاران فارس گفت: این سازمان چه در زمینه توسعه زیرساخت های ورزش و نیرو های خدوم نعمتی برای ورزش فارس است .

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین