یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تعداد ۶ دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل بین عشایر شهرستان جویم

پنل های خورشیدی قابل حمل بین عشایر شهرستان جویم توزیع شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، با حضور فرماندار، روسای ادارات برق جویم و امور عشایر…

پنل های خورشیدی قابل حمل بین عشایر شهرستان جویم توزیع شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، با حضور فرماندار، روسای ادارات برق جویم و امور عشایر لارستان، تعداد ۶ دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل بین عشایر سختکوش شهرستان جویم توزیع شد.

نعمت اله اکبری نژادد فرماندار جویم با اشاره به اینکه نقش عشایر در تولید و تامین امنیت غذایی غیر قابل انکار است، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالایی که عشایر در زمینه تولید دارند، شایسته است امکانات لازم در مناطق عشایر نشین فراهم گردد.

وی افزود: توزیع پنل خورشیدی در شرایط فعلی بهترین گزینه جهت تامین برق عشایر می باشد.

 

در این مراسم همچنین ناصر فتاحی رییس اداره برق شهرستان جویم با بیان اینکه از آنجا که عشایر جهت پرورش دام سبک خود در چندین نوبت به جابجایی محل اسکان و کوچ به مناطق معتدل نیاز دارند، گفت: در راستای تامین روشنایی و برق مورد نیاز آنها، پنل های خورشیدی توسط شرکت توانیر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح، هر خانوار عشایر، با در اختیار داشتن یک پنل خورشیدی کوچک، سبک و قابل حمل می تواند به راحتی برق مورد نیاز خود را جهت روشن کردن چهار لامپ کم مصرف و شارژر انواع تلفن همراه-چراغ قوه و رادیو تامین کند، تصریح کرد: هزینه کامل هر دستگاه پنل، ۱۱ میلیون تومان می باشد که حدود ۱۰ درصد آن توسط عشایر و مابقی از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین