دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

در هفته کتاب 50 برنامه فرهنگی در سطح لارستان برگزار می‌شود

در هفته کتاب و کتابخوانی که از ۲۳ آبان ماه شروع می شود، بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در سطح لارستان برگزار خواهد شد. جلسه انجمن کتابخانه های عمومی لارستان…

در هفته کتاب و کتابخوانی که از ۲۳ آبان ماه شروع می شود، بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در سطح لارستان برگزار خواهد شد.

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی لارستان به ریاست داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و با حضور احمد علمدار معاون سیاسی فرمانداری، محمد معتمدیان معاون مدیر کل و رییس اداره کتابخانه های عمومی لارستان و کلیه اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان گفت: تشکیل به موقع جلسات انجمن کتابخانه های عمومی و حضور اعضا باعث حل بسیاری از مشکلات کتابخانه ها می شود.

داریوش دهقان با قدردانی از برگزاری فعالیت های فرهنگی تاثیر گذار کتابخانه ها برای ترویج و توسعه کتابخوانی بیان داشت: فعالیت های فرهنگی کتابداران برای ترویج فرهنگ کتابخوانی قابل تقدیر است و ما با تمام توان برای همراهی و حمایت از توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه آماده ایم و دستگاه های اجرایی شهرستان بخصوص ادارات فرهنگی هم باید در کنار کتابخانه ها باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم عزیز کتاب هایی را که مطالعه می کنند، آن را به دیگران هم انتقال دهند، افزود: جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در بخش ها نیز بصورت مستمر برگزار شود.

دهقان همچنین بار دیگر بر اتمام کتابخانه های نیمه تمام شهرستان تاکید کرد.

در ادامه معاون مدیر کل و رییس اداره کتابخانه های عمومی لارستان نیز در سخنانی اظهار کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی که از ۲۳ آبان ماه شروع می شود، بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

محمد معتمدیان ادامه داد: مهمترین این برنامه ها دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با تعدادی از نویسندگان و فعالین عرصه کتاب، برگزاری مسابقه کتاب ویژه مدیران شهرستان، گلباران قبور مطهر شهدا، عضویت رایگان در کتابخانه ها، برگزاری نمایشگاه نشریات و کتاب به همراه برپابی میز خدمت در مسجد جامع محل برپایی نماز جمعه و غیره را بیان کرد.

وی همچنین از اهدای بیش از ۶ هزار و ۸۸ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی لارستان از ۲۰ مرداد تاکنون در جشنواره مردمی نذر کتاب خبر داد.
معتمدیان با اشاره به استقبال گسترده خوب مردم از جشنواره نذر کتاب لارستان اعلام کرد: از زمان برگزاری نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب تاکنون ، بیش از ۶ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی لارستان اهدا شده است.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون ۳۰ نفر در شهرستان در طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌ها مشارکت داشته‌اند، خاطرنشان کرد: تمامی کتاب‌های اهدایی در جشنواره مردمی نذر کتاب توسط کتابخانه‌های عمومی لارستان آماده‌سازی و برای استفاده عموم مردم در کتابخانه‌ها قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در پایان این جلسه، هر یک از اعضای حقیقی و حقوقی انجمن به بحث و تبادل نظر در مورد نهادینه کردن فرهنگ کتاب وکتابخوانی در لارستان بزرگ پرداختند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۵:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “در هفته کتاب 50 برنامه فرهنگی در سطح لارستان برگزار می‌شود”

  1. ناشناس گفت:

    جناب فرماندار مرتب جلسه فرهنگي تشكيل ميدهيد دست شما درد نكند.ايا به خروجي جلسات هم فكر كرده ايد .شما منظورم مسولين شهرستان و استان ميباشد بعد از ١٥ سال عمليات يك كتابخانه به پايان نرسيده !! كي مقصره؟!كي كوتاهي و سهل انگاري كرده؟!!؟ فقط دوست داريد مرتب جلسه تشكيل دهيد.يك مقداري هم به داد مردم برسيد.همه شما داريد مردم سر كار ميگذاريد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین