پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

توزیع شیر رایگان در مدارس فارس آغاز شد

معاون پژوهش آموزش وپرورش فارس گفت: شیر رایگان از امروز دو روز در هفته و تا پایان سال تحصیلی ویژه دانش آموزان دوره پیش دبستانی و ابتدایی در مدارس دولتی…

معاون پژوهش آموزش وپرورش فارس گفت: شیر رایگان از امروز دو روز در هفته و تا پایان سال تحصیلی ویژه دانش آموزان دوره پیش دبستانی و ابتدایی در مدارس دولتی سراسر استان فارس توزیع می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، مجید زارعی در نشست برخط با رؤسا و معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان با اعلام این خبر گفت: خصوصیات شیر توزیعی شامل: شیر پاکتی فرادما (استریل)، نیمه چرب با حجم ۲۰۰ سی سی و دارای رتبه A از نظر کیفی است.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: اعتبار هزینه تهیه این شیر از محل هدفمندی یارانه‌ها تأمین شده است.

زارعی گفت: این شیر غیرقابل فروش است و حتماً باید توسط دانش‌آموز مصرف شود.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: شیر رایگان دو روز در هفته و تا پایان سال تحصیلی ویژه دانش آموزان دوره پیش دبستانی و ابتدایی در مدارس دولتی سراسر استان فارس توزیع می‌شود.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی فارس و کارشناسان بهداشت مدارس آموزش و پرورش به عنوان ناظرین کیفی بر توزیع این شیر نظارت خواهند کرد.

حسنعلی محمدی گفت: مدیران هر مدرسه دوره ابتدایی نیز به عنوان ناظرین کمی انتخاب شده‌اند که بر حسن اجرای توزیع شیر نظارت خواهند کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین