پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اداره گاز و نمایندگی هلال احمر به زودی در جویم مستقر می‌شود

  جلسه شورای اداری شهرستان جویم به ریاست فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، جلسه شورای اداری شهرستان جویم به…

 

جلسه شورای اداری شهرستان جویم به ریاست فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، جلسه شورای اداری شهرستان جویم به ریاست فرماندار و با حضور مسئولین ادارات در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش جویم برگزار شد.

نعمت اله اکبری نژاد”فرماندار جویم ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب(س)، روز پرستار، آغاز هفته بسیج و همچنین تقدیر از همکاری و حضور مسئولین در تجمع بزرگ حمایت از مردم مظلوم غزه بیان داشت: یکی از موضوعات مهم که آبروی نظام را به دنبال دارد برگزاری انتخابات است و ادارات ملزم هستند جهت تامین تجهیزات یا در اختیار قراردادن نیرو با فرمانداری همکاری نمایند و سرپیچی از آن بعنوان ترک فعل محسوب می گردد.

وی در خصوص استقرار ادارات اظهار داشت: بحمدالله اکثر ادارات در شهرستان مستقل و استقرار یافته و اندک ادارات باقیمانده از جمله اداره گاز و نمایندگی هلال احمر به زودی مستقر و همچنین مصوبات سفر هیئت دولت جهت شهرستان نیز پیگیری خواهد شد.

اکبری نژاد در خصوص طرح نهضت ملی مسکن خاطر نشان ساخت: حدود ۵۰ درصد متقاضیان کار ساخت را شروع کرده و از آنجا که پرداخت وام از طریق بانک مسکن می باشد، اما رییس بانک ملی جویم قبول زحمت نموده و جا دارد از ایشان تقدیر و تشکر نماییم و دیگر ادارات مربوطه نیز همکاری دارند.

فرماندار در پایان به هماهنگی روسای ادارات با فرمانداری جهت ماموریت ها و همچنین دعوت از مسئولین استانی توسط ارگان ها تاکید کرد.

علی رجبی” فرمانده ناحیه مقاومت سپاه جویم” نیز برنامه های هفته بسیج را عنوان نمود که عمده این برنامه ها برگزاری کارگاه های آموزشی-بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست های بصیرتی، رژه خودرویی و… می باشد.

در این جلسه مواردی همچون تعامل ادارات با یکدیگر، همکاری ارگان ها جهت انتخابات اسفدماه، رعایت نظم و انضباط اداری و ارائه گزارش عملکرد ادارات توسط معاون فرماندار مطرح شد.

لازم به ذکر است؛ در پایان جلسه از روسای ادارات برق، آبفا و دامپزشکی که در ارزیابی عملکرد واحدهای اداری شهرستان های استان فارس( سال ۱۴۰۱) حائز رتبه برتر شده اند تقدیر بعمل آمد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین