سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری آئین تکریم و معارفه سرپرست پایگاه میراث فرهنگی لار

آئین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید پایگاه میراث فرهنگی لار انجام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ رضا سامه مدیرکل امور پایگاه‌های…

آئین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید پایگاه میراث فرهنگی لار انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ رضا سامه مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور که صبح امروز (پنج شنبه ۱۶ آذرماه) به همراه سید مؤید محسن نژاد مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس به منظور آئین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید پایگاه میراث فرهنگی لار و همچنین بازدید از بافت تاریخی لارستان به این لار سفر کرده بود، از خانه تاریخی محمودی که در تملک شهرداری است، بازدید کرد.

مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور از بخش های مختلف این بنای تاریخی بازدید کرد و با گوشی همراه خود تصاویر زیادی را از این خانه ثبت و ضبط کرد.

اصغر فرودی شهردار لار در زمان بازدید رضا سامه از این بنای تاریخی، با سخنان خود و معرفی لار و لارستان به عنوان یک شهر تاریخی و گردشگری، تمام تلاش خود را به کار گرفته بود تا با جذب اعتبارات ملی، تعمیر و مرمت خانه محمودی را به نتیجه مطلوب برساند و دل مردم و بویژه میراث دوستان را از این اتفاق خوب شادمان کند. اما در این میان؛ با سخنان شتاب زده و نسنجیده صمد کامجو، تمام تلاش و زحمات این مدیر شهری به هدر رفت و به قولی هر چه را که فرودی رشته بود، کامجو پنبه کرد.

حال باید منتظر بود که این بنای تاریخی که به تنهایی می تواند به یکی از قطب های جذب گردشگر تبدیل شود، تعمیر و مرمت آن با اعتبارات داخلی شهرداری لار در چه زمانی به پایان خواهد رسید.

احمد علمدار و احمد دلاور معاونین فرمانداری ویژه لارستان، اصغر فرودی شهردار لار، محمد ابراهیم کیان مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان، مهدی شریف زاده دستیار فرماندار لارستان در امور مردمی سازی، محمد حسن صداقت و علی بامداد سرپرستان جدید و قدیم پایگاه میراث فرهنگی لار، جمعی از روحانیون و میراث دوستان؛ این دو مدیر کشوری و استانی را در این سفر همراهی می کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “برگزاری آئین تکریم و معارفه سرپرست پایگاه میراث فرهنگی لار”

  1. ناشناس گفت:

    اقاي كامجو هميشه حرفهايي ميزنندكه كاملا نسنجيده بوده كه نتنها مشكلي حل نشده بلكه موجب رنجش مسولين شده و براي منطقه نيز نتيجه عكس داده است.دراينگونه مراسمات دوستاني مثل اقاي كامجو ميخواهند كه خودشان مطرح كنند و دلسوز شهر نبوده ونيستند.ضمنا به اقاي صداقت براي سمت جديد تبريك مي گوييم

  2. امین گفت:

    قبلا هم در مورد چمن مصنوعی استادیوم شهید دانشیار شهر جدید ایراد بنی اسرائیلی گرفتن و چندین سال کار به تعطیلی کشیده شد و بودجه صرف مرکز استان شد و ضرر آن به مردم و ورزشکاران رسید

  3. ناظر گفت:

    آقای کامجو، برادر عزیز
    درهمه اماکن و مجامع ایراد سخن کردن و هجمه راه انداختن نشان از کمالات و وارستگی نیست. گاهی زبان به کام کشیدن نشان از خرد و هوشیاریست.
    اینبار که تمام زحمات سایرین را تباه نمودید اما من بعد سعی کنید از ابزار سکوت بیشتر بهره ببرید.
    با تشکر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین