شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کشف و معدوم‌سازی ۴۶۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ غیرقابل مصرف در لارستان

رئیس اداره دامپزشکی لارستان کشف و معدوم سازی بیش از ۴۶۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ غیرقابل مصرف در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، کورش ایزدی اظهار داشت: در…

رئیس اداره دامپزشکی لارستان کشف و معدوم سازی بیش از ۴۶۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ غیرقابل مصرف در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، کورش ایزدی اظهار داشت: در راستای طرح بازدید و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی طی بازرسی های انجام گرفته توسط کارشناسان این اداره از یکی از شرکتهای قطعه بندی وبسته بندی عرضه فرآورده های خام دامی در لارستان مقدار ۴۶۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ بدون هویت و گواهی قرنطینه ای به دلیل بالا بودن بار میکروبی ضبط وبعد از آزمایشات لازم به دستور دادستان محترم شهرستان معدوم شد.

وی با بیان اینکه کارکنان دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و ارتقای بهداشت عمومی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، افزود: اطمینان از سلامت فرآورده های خام دامی مورد استفاده در مراکز عرضه و تضمین کیفیت و سلامت آن ها یکی از وظایف اداره دامپزشکی است، لذا در راستای حصول به این امر مهم، اداره دامپزشکی لارستان بازدید از تمامی واحدها را در دستور کار قرار داده و نسبت به شناسایی متخلفین و برخورد با آنها اقدام می کند.

رئیس اداره دامپزشکی لارستان از همه شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تخلفات بهداشتی در زمینه فرآورده های خام دامی با شماره تلفن ۱۵۱۲ در استان و شماره ۰۷۱۵۲۲۴۶۰۲۷ در شهرستان لارستان گزارش دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین