جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

پیشنهاد/مردم برای معرفی لارستان دست بکار شوند

میلاد لارستان: تبلیغات، یکی از راههای مهم در معرفی اشخاص، مکان ها، شهر، روستاها و غیره است. امروزه تبلیغات به انواع و اقسام مختلف صورت می گیرد و با توجه…

میلاد لارستان: تبلیغات، یکی از راههای مهم در معرفی اشخاص، مکان ها، شهر، روستاها و غیره است. امروزه تبلیغات به انواع و اقسام مختلف صورت می گیرد و با توجه به گسترش حوزه فضای رسانه ای و مجازی این کار به شکل آسان تری امکان پذیر است.

بحث در خصوص نحوه کاربرد و بهره گیری از فضای مجازی برای تبلیغات را به زمان دیگری موکول می کنیم، آنچه بهانه ای برای این نوشتار شد، تبلیغ سخت افزاری است.

خوشبختانه لارستان از گذشته تاکنون به عنوان شهری تجاری و اقتصادی شناخته شده و می شود ولی متأسفانه سعی نشده تا با استفاده از این پتانسیل مزیت های آن را گسترش و توسعه داد.

یکی از راهکارهای دستیابی به گشایش اقتصادی، تبلیغات و به تبع آن جذب سرمایه است.

شاید نام لارستان به گوش خیلی از مردم شهرها و حتی کشورهای مرتبط با این شهرستان خورده باشد، اما متأسفانه آگاهی چندانی از آن نداشته باشند، هر چند مایل به دیدن حتی یکبار لارستان باشند.

روزانه جمعیت زیادی از شهرها و روستاهای اطراف برای خرید به بازارهای سنتی و مدرن لار مراجعه می کنند و به واسطه ارتباط لارستان از طریق فرودگاه بین المللی با بیش از ۹۰ کشور دنیا این اجناس به کشورهای مختلف جهان صادر می شود.

در این میان می توان با استفاده از این فرصت بی بدیل، بهره گیری کرد و نسبت به معرفی لارستان بزرگ اقدام نمود.

مثلاً مشاهده می شود که روزانه مقدار زیادی شیرینی، ساندویچ، خوراکی های محلی مثل تفتان و بتنور، خشکبار و غیره در بسته بندی های بسیار ساده و بدون کمترین نام و نشانی تحویل مشتریان می شود در حالی که با کمی همت کاسب ها و مردم لارستان نسبت به تهیه جعبه ها یا نایلون هایی با آرم و نشان هایی از این منطقه مانند آثار تاریخی، غذاهای بومی و غیره با هزینه ای کم به طور غیرمستقیم لارستان بزرگ را به مردم کشور و حتی دنیا معرفی کرد.

مردم ما می توانند حتی گام را از این فراتر بگذارند و به خاطر صدور برخی از این کالاها به خارج از کشور، علاوه بر نوشتن آدرس و توضیحات به زبان فارسی، آن را به زبان های عربی و انگلیسی ترجمه کنند و بر روی جعبه، کالا یا نایلون ها درج نمایند تا مردم دیگر کشورها در خواندن ان سهولت داشته باشند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیشنهاد/مردم برای معرفی لارستان دست بکار شوند”

  1. لارستلنی گفت:

    معمولا. منظور. لاریها. از. معرفی. لارستان. همان. شهر. لارستان. اصولا. لاریها. لار. را با. لارستلن. اشتباه. می گیرند. وهمه. چیز را برای. لار میخواهند. ولی. بنام. لارستان. در خواست. می کنند. واین. باعث. دلخوری. بخشها. وشهر های. مجاور میشود ودر دراز مدت. سبب دوری. سایر مناطق. از لار می گردد. وتا الان هم. علایم. این. روش. نا زیبا. کم کم. نمایان. میشود. یعنی. بنام. لارستلن. ولی به. کام. لار.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین