چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح ۲ کتابخانه جدید در لارستان

طی آیینی ۲ کتابخانه جدید در شهر لطیفی و روستای شرفویه لارستان به بهره‌برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان، طی آیینی با حضور معاون نهاد کتابخانه های عمومی کشور کتابخانه…

طی آیینی ۲ کتابخانه جدید در شهر لطیفی و روستای شرفویه لارستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان، طی آیینی با حضور معاون نهاد کتابخانه های عمومی کشور کتابخانه عمومی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر لطیفی لارستان افتتاح شد.

این کتابخانه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۷۰۰ متر مربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط شهرداری لطیفی احداث شده است. زمین این کتابخانه را خیر حاج فتح الله مرادی اهل لطیفی اهدا کرده و توسط اداره کتابخانه های عمومی لارستان تجهیز شده است.

در این روز همچنین کتابخانه حاج فتح الله برزین در روستای شرفویه افتتاح شد. این کتابخانه اولین کتابخانه روستای شرفویه و تنها کتابخانه بخش بنارویه لارستان است که اعتبار آن بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و توسط ورثه خیر نیک اندیش، مرحوم حاج فتح الله برزین تامین شده است.

مساحت این کتابخانه نیز ۴۵۰ مترمربع با زیربنای ۱۲۰ مترمربع است و ظرفیت هشت هزار جلد کتاب دارد که در حال حاضر هزار جلد کتاب در آن موجود و دارای ۱۰۰ نفر عضو است.

به گزارش میلاد لارستان، در حال حاضر ۱۰ کتابخانه نهادی و دو کتابخانه مشارکتی در لارستان مشغول به خدمت است، گفت: با افتتاح این دو کتابخانه تعداد کتابخانه عمومی شهرستان لارستان به ۱۴ باب افزایش خواهد یافت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین