جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

طلاب لارستانی سفیران سلامت شدند

 مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان گفت: طرح سفیران سلامت ویژه ۱۳۰ نفر از مدارس علمیه خواهران و برادران لارستان آغاز شد. حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی مدیر…

 مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان گفت: طرح سفیران سلامت ویژه ۱۳۰ نفر از مدارس علمیه خواهران و برادران لارستان آغاز شد. حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان گفت: براساس این طرح از طلاب و روحانیون خواهر و برادر لارستان، به عنوان سفیران سلامت و پیام آوران بهداشت استفاده می شود.

وی با اشاره به نشست های توجیهی برای طلاب مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) برادران و زهرای اطهر(س) خواهران ادامه داد: طرح سفیران سلامت از امسال اجرا و سرفصل هایی مانند آشنایی با بیماری های واگیردار و غیر واگیردار، اصول بهداشت فردی، سلامت روانی، سلامت تغذیه ای، سلامت محیط، ایمنی، کمک های اولیه، آموزش سبک زندگی سالم و تحرک بدنی و ورزش در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام موسوی گفت: نشست هم اندیشی و توجیهی این سفیران، با حضور ۱۳۰ نفر از طلاب، که ۸۰ نفر از برادران و ۵۰ نفر از آنان خواهران بوده است در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان برگزار شده است.

این محقق حوزوی بیان داشت: از آنجایی كه روحانیون نقش عمده ای در توسعه و ساخت آینده كشور دارند و با توجه به تعداد قابل توجه طلاب و روحانیون و مبلغین این شهرستان و امكان انتقال پیام های بهداشتی از طریق آنان به خانواده و جامعه، می توان از این گروه تحت عنوان سفیران سلامت و پیام آوران بهداشتی استفاده كرد.

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان خاطر نشان کرد: طلاب و مبلغین مدارس لارستان به عنوان سفیران سلامت در زمینه فرهنگ سازی، نقش اساسی به عهده دارند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبرگزاری حوزه وی در پایان گفت: این دوره ها به همت این مدرسه و با همکاری دانشکده علوم و پزشکی لارستان برگزار و  طلاب پس از گذراندن آموزش هایی در حیطه سلامت آموخته های خود را به همسالان منتقل می کنند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین