یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

از لحاظ شرعی و قانونی ۲۰ دقیقه وقت برای نماز جماعت درنظر گرفته شده است

جلسه توجیهی رابطین اقامه نماز لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، در تاریخ چهاردهم بهمن ماه، جلسه توجیهی رابطین…

جلسه توجیهی رابطین اقامه نماز لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، در تاریخ چهاردهم بهمن ماه، جلسه توجیهی رابطین اقامه نماز با حضور حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه لارستان، ولی پور دبیر ستاد اقامه نماز لارستان، و کلیه اعضا در محل دفتر امام جمعه لار برگزار شد.

در این جلسه راهکار های تقویت فعالیت های فرهنگی در ادارات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه لارستان ضمن تشکر از رابطین دستگاه های اجرایی گفت: سعی کنید نسبت به نماز و موضوع آن در اداره کوشا و پرتلاش باشید. رضایت مندی مردم در مراجعه به اداره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: جایگاه و موضوع نماز در ادارات باید در رأس باشد. سعی کنید نسبت به نماز و توجه به آن اهمیت دهید. هم از لحاظ شرعی و هم از لحاظ قانونی ۲۰ دقیقه وقت برای نماز مخصوصا به صورت جماعت در نظر گرفته شده است که لازم به ذکر است شما نیز این موضوع را مورد توجه قرار دهید.

حجت الاسلام ولی پور دبیر ستاد اقامه نماز لارستان در این جلسه گفت: اهمیت موضوع نماز و تبیین جایگاه آن مد نظر ماست و با برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی مخصوصاً برای همکاران اداری این مهم را به بهترین نحو انجام .

در پایان جلسه تبادل نظر پیرامون وضعیت نمازخانه های ادارات برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از لحاظ شرعی و قانونی ۲۰ دقیقه وقت برای نماز جماعت درنظر گرفته شده است”

  1. ناشناس گفت:

    بازهم نوشتيد امام جمعه لارستان.دريك گزارش خبري ٣سطري يكبار مينويسيد اقاي خرم امام جمعه لار كه كاملا درست بوده دوباره مينويسيد اقاي خرم امام جمعه لارستان كه كاملا غلط است .چرا اينهمه ضد ونقيض؟!علت چيست معلوم نيست .ممكنه وضعيت اسفبار اقتصادي من وشما گيج كرده؟؟!!نمي دانم الله اعلم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین