جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی در فارس اقامه می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان فارس اعلام کرد: نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی با رعایت تمام آیین نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا…

مدیر ستاد اقامه نماز استان فارس اعلام کرد: نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی با رعایت تمام آیین نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا سید حسین ذوالانوار در این زمینه خبر عنوان کرد:نماز جماعت در تمام هیأت‌های مذهبی باید در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود، استفاده از ماسک توسط نمازگزاران و همه افراد شرکت کننده در مراسم برگزاری نماز الزامی است.

ذوالانوار ادامه داد:‌ استفاده از سجاده و مهر شخصی توسط نمازگزاران ضروری است، سطوح مشترک محل‌های برگزاری نماز باید قبل و بعد از مراسم گندزدایی شود، امکانات ضدعفونی دست تهیه و در دسترس نمازگزاران قرار گیرد و کنترل تردد و ورود و خروج برای جلوگیری از تجمعات توسط مسئولان برگزاری حتماً انجام شود.

وی بیان کرد:‌یکی از ایده‌های جذاب، فراگیر و خداپسندانه که در سالهای اخیر در میان عزاداران حسینی به منصه ظهور رسیده، نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین